مدعی خرید باشگاه پرسپولیس گفت: برای شرکت در مزایده فیش مورد نظر سازمان خصوصی‌سازی را واریز کردم.

علی معظمی‌نیا، مدعی خریدار باشگاه پرسپولیس که نتوانست خودش را به موقع به مراسم مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برساند در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تأخیر پروازم نتوانستم در مزایده حضور پیدا کنم اما مبلغ 300 میلیارد تومان چک برای خرید باشگاه پرسپولیس به همراه دارم. البته پول من به دلار بود که به چک تبدیل کردم!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای شرکت در مزایده مبلغ فیش مورد نظر سازمان خصوصی‌سازی را به حساب این سازمان واریز کرده است یا نه، گفت: بله. من مبلغ این فیش را امروز واریز کردم و قانوناً مشکلی برای خرید باشگاه ندارم.

معظمی‌نیا در واکنش به اینکه در حال حاضر بالاترین رقم پیشنهاد شده برای باشگاه پرسپولیس 296 و 298 میلیارد است، گفت: من همانطور که گفتم مبلغ 300 میلیارد برای خرید باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادم.

مدعی خرید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که از طرف کدام شرکت در این مزایده شرکت کرده است، گفت: من خودم مدعی خرید باشگاه هستم و به هیچ شرکتی وابسته نیستم! من قصد دارم اگر قسمت شود پرسپولیس را بخرم و آن را به مردم ایران مخصوصاً مردم کرمانشاه تقدیم کنم.

 

جالب اینجا بود که این فرد با خودروی پراید در محل حاضر شده بود.

  این در حالی است که پس از پایان جلسه و با آگاهی از قیمت پاکت رقبا، این کار غیر قانونی بوده و باید منتظر ماند و دید واکنش سازمان به این اتفاق چه خواهد بود. مکان جلسه همچنان در همهمه و شایعه غرق است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)