مرجع خبری پرسپولیس : ميثاق معمارزاده اين روزها مصاحبه نمي كند و در مقابل ابهاماتي كه درباره غيبت او درون دروازه پرسپوليس وجود دارد سكوت كرده است.
 معمارزاده در بازي با استيل آذين به دليل مصدوميت كتف جايش را به عليرضا حقيقي داد اما پس از اين بازي تعدادي از مسئولان باشگاه پرسپوليس او را به توافق پشت پرده با حسين هدايتي و مصدوميت ظاهري متهم كردند.
 معمارزاده در اين خصوص مي گويد: «آنها به من چنين اتهامي زدند و من هم عصباني شدم و واكنش نشان دادم. اما مسئولان باشگاه بعدها اعلام كردند كه به من اطمينان دارند و تنها براي رفع شبهه موضوع را مطرح كرده اند. من كتفم را به بزرگترين جراح ايران نشان دادم و او تاييد كرد كه دچار كشيدگي از اين ناحيه شده ام. حتي فيزيوتراپ باشگاه هم اين موضوع را تاييد مي كند. در اين روزها صبح و بعداز ظهر فيزيوتراپي كرده ام و از امروز مي توانم تمريناتم را آغاز كنم.»
معمارزاده يك پيغام هم براي كساني كه او را به زد و بند با حسين هدايتي متهم كرده اند دارد: «از يك روزنامه ورزشي شكايت كرده ام و تا آخر پاي اعاده حيثيتم مي ايستم. متاسفانه در اين فوتبال بعضي ها با هم مشكل دارند و براي تسويه حساب هاي شخصي با آبروي ديگران بازي مي كنند.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)