مرجع خبری پرسپولیس : میثاق معمارزاده می گوید انگیزه زیادی برای درخشش در پیراهن پرسپولیس دارد و می خواهد بهترین فصل دوران فوتبالش را در این تیم سپری کند.

 

ميثاق معمارزاده در شرايطي به پرسپوليس بازگشت كه ورود او به اين تيم سر و صداي زيادي به پا كرد. مطمئنا حضور ميثاق در پرسپوليس خبر خوبي براي عليرضا حقيقي نيست و اين دروازه‌بان حتي قصد جدايي از جمع سرخپوشان را داشت، در ضمن اين موضوع هم عنوان شد كه حقيقي براي پرسپوليس شرط گذاشته كه خودش دروازه‌‌بان اول باشد.

با اين حال معمارزاده هيچ توجهي به اين حاشيه‌ها ندارد و به همين دليل در مورد اين مسائل حرف نمي‌زند. از معمارزاده در مورد وضعيت فعلي‌اش سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد:

 

 

«خوشبختانه تمرين‌هايم را با پرسپوليس دنبال مي‌كنم و انگيزه زيادي دارم. اردويي هم در كشور تركيه خواهيم داشت تا بازيكنان آماده حضور در بازي‌هاي ليگ برتر شوند.»

 

او در مورد بازگشت به پرسپوليس هم حرف مي‌زند: «من به پيراهن پرسپوليس تعصب دارم و دوست داشتم به تيم محبوبم برگردم.»

 

معمارزاده در پاسخ به اين سوال كه آيا پيشنهادهايي داشتي كه بيشتر از پرسپوليس به تو پول مي‌دادند، تاكيد مي‌كند: «بله، خيلي از تيم‌ها بيشتر از پرسپوليس به من پول مي‌دادند ولي من از همان ابتدا دوست داشتم به پرسپوليس برگردم و در همين ارتباط با آقاي استيلي و كاشاني هم حرف زدم. الان هم خوشحالم كه دوباره در پرسپوليس بازي خواهم كرد.»

 

دروازه‌بان پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا قول مي‌دهي پرسپوليس كمترين گل خورده را در بين تيم‌ها داشته باشد مي‌گويد:‌ «اين موضوع بستگي به شرايط پرسپوليس و بازي‌هايي كه در پيش داريم دارد. من نهايت تلاشم را مي‌كنم تا بهترين عملكرد را داشته باشم و اميدوارم فصل خوبي در پرسپوليس داشته باشم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)