مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدت ها سکوت مصاحبه جالبی با یکی از روزنامه ها انجام داد که بخش هایی از آن را با هم می خوانیم:

 

* تفاوت تمرینات استیلی و دنیزلی در نتیجه گیری مشخص خواهد شد. اگر استیلی در پرسپولیس می ماند احتمالا به دسته یک سقوط می کردیم! اطمینان داشته باشید پرسپولیس با حضور دنیزلی در نیم فصل دوم جان تازه ای خواهد گرفت.

* شرایط تیم بسیار عالی و رضایت بخش است، تمرینات دنیزلی آنقدر با نشاط و تاکتیکی است که همه بازیکنان پرسپولیس لذت می برند. همه بازیکنان به آینده امیدوار هستند و از ابتدای فصل هیچ گاه روحیه بازیکنان تیم را تا این حد بالا ندیده بودم. نحوه تمرینات به گونه ای است که از نظر تاکتیکی و ارائه بازی تهاجمی به ما کمک می کند.

 

* از زمان حضور دنیزلی تمرینات طوری طراحی شده که گلرها هم در تمرینات تاکتیکی شرکت می کنند و تصور می کنم این خیلی بهتر از این است که به صورت انفرادی تمرین کنیم. البته قرار است طی روزهای آینده یک مربی دروازه بان ها به پرسپولیس اضافه شود.

 

* هر مربی برای پیاده کردن تفکراتش به زمان نیاز دارد و دنیزلی هم از این قاعده مستثنی نیست اما او مربی است که در کوتاه مدت هم تاثیر حضورش مشخص خواهد شد و در بازی با ملوان این موضوع را خواهید دید.

 

* شرایط بدنی ام خوب است و انگیزه زیادی دارم که خیلی چیزها را ثابت کنم. متاسفانه در زمان استیلی به من و چند بازیکن دیگر کم لطفی شد و حالا بهترین فرصت است تا یکبار دیگر خودم را نشان بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)