مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه ديدار با سايپا و شاگردان محمد مايلى كهن كه تيم و مربى سابق ميثاق به حساب مى آيند سراغ معمارزاده رفتيم تا درخصوص آخرين وضعيت دروازه بان خوب پرسپوليس، شرايط تيم و افت فعلى و خسته كننده پرسپوليس از زبان خودش جويا شويم. ميثاق مثل هميشه خيلى خوب و حساب شده پاسخگوى سؤالات ما بود. با ما همراه باشيد:
• در آستانه بازى با سايپا هستيد. از شرايط تيم پرسپوليس براى رويارويى با اين تيم صحبت مى كنى؟
– شرايطمان بد نيست. در طول هفته تمرينات خوبى داشتيم و برنامه هايمان را به طور منظم پيگيرى كرديم. در مجموع آماده هستيم تا مقابل سايپا به ميدان برويم و بتوانيم نتيجه لازم و دلخواهمان را كسب كنيم.

• ميثاق معمارزاده در چند هفته اخير ستاره پرسپوليس بوده، حتى در روزهايى كه ساير بازيكنان در حد انتظار ظاهر نشده اند. اين روند در بازى سايپا نيز ادامه خواهد يافت؟

– تلاش من و تك تك بچه ها اين است كه در نهايت تيم به نتيجه دلخواه برسد و بتواند امتيازات لازم را از بازى ها كسب كند. به هر حال اينكه شما مى گوييد من ستاره چند بازى اخير پرسپوليسم زياد مهم نيست، مهم اين است كه تيم با برد و هر ۳ امتياز زمين را ترك كند. تيم ما مجموعه اى از بهترين بازيكنان را دارد كه هر كدام به نوبه خود يك ستاره محسوب مى شوند. در مورد خودم هم بايد بگويم اگر در بازى هاى اخير خوب ظاهر شده ام دليل نمى شود روزهاى خوبم را بزرگ جلوه دهم. شرايط فوتبال همين است. يك روز يك نفر در اوج است و روز ديگر ممكن است با افت مواجه شود.
در مجموع مهمترين مسأله اى كه وجود دارد اين است كه مجموعه تلاش من و بقيه بازيكنان بايد به گونه اى باشد كه موفقيت تيم به دست بيايد و روند اخيرمان كه به تساوى هاى پياپى دست پيدا كرده ايم تبديل به نوار پيروزى هايمان شود.

• در لابلاى صحبت هايت گفتى پرسپوليس مجموعه اى از ستاره ها را دارد. پس چرا اين ستاره ها در تيم و در مستطيل سبز نتوانسته اند كارآيى گروهى فوق العاده اى از خود به نمايش بگذارند؟

– عوامل مهم و زيادى در اين مسأله دخيل است. شايد بزرگترين موردمان اين است كه در مواقع حساس و مهم تمركزمان را از دست مى دهيم. همين مسأله باعث مى شود از رسيدن به پيروزى و كسب نتيجه دلخواه محروم بمانيم.

• يعنى مشكلات عمده پرسپوليس مسأله روحى و روانى است يا فنى؟

– در اين مورد صحبت خاصى ندارم. جواب دادن در مورد اين مسأله در حوزه اختيارات من نيست.

• ديدار با سايپا براى دروازه بان سابق نارنجى پوشان يك ديدار ويژه به حساب مى آيد. درست است؟

– من حدود ۶ ۷، سال در سايپا بازى كردم و احترام زيادى براى مجموعه به خصوص كادر فنى و شخص محمد مايلى كهن قائلم. به هر حال شرايط فوتبال حرفه اى ايجاب مى كند كه من بايد مقابل تيم سابقم قرار بگيرم. اميدوارم بازى به لحاظ فنى از كيفيت بالايى برخوردار باشد و ضمن اينكه تماشاگران و بينندگان از تماشاى يك فوتبال زيبا و جذاب بهره مند شوند، پرسپوليس بتواند پس از هفته ها بدشانسى و ناكامى به نتيجه دلخواه دست يابد.

• شايد يكى از مسائلى كه باعث شده پرسپوليس در هفته هاى اخير در نتيجه  گيرى موفق عمل نكند تغييرات زياد در تركيب به خصوص جابجايى مهره ها در ساختار دفاعى باشد كه سبب شده تيم راحت تر از حد تصور دروازه اش را باز شده ببيند. با اين مسأله موافقى؟

– ببينيد ما در تركيب به خصوص خط دفاعى مهره هاى خوبى داريم و فكر نمى كنم ساختار دفاعى مان ضعف داشته باشد. شما اگر دقت كنيد تيم هاى ديگر ليگ هم در طول بازى ها گل مى خورند و فكر نمى كنم مشكل اصلى ما ضعف ساختار تدافعى مان باشد. البته با يك قسمت از حرف هاى شما كه راجع به تغييرات زياد بود موافقم و معتقدم چه در خط دفاع و چه در مناطق ديگر زمين اگر تغييرات و جابجايى ها زياد باشد به طور قطع بى نظمى هايى ايجاد مى شود كه منجر به عدم هماهنگى نفرات در طول بازى خواهد شد.
• در طول هفته با هر كدام از بازيكنان و اعضاى تيم كه صحبت مى كرديم از داورى هايى كه براى پرسپوليس شده گله مند بودند. اين موضوع را چقدر در بحث نتيجه نگرفتن هاى تيم مؤثر مى دانى؟
– به هر حال اينكه شرايط در اين مدت به ما ضربه زده مسأله اى نيست كه بشود آن را انكار كرد. با توجه به اين مشكل ما بايد با قدرت بيشترى كار كنيم و اينقدر موقعيت سازى كنيم و گل بزنيم كه اگر زمانى پنالتى براى ما گرفته نشد و يا گل ما مردود شد، مسأله داورى نتواند مانع از هدف ما كه همان كسب پيروزى است بشود.
• هواداران پرسپوليس ديگر به تساوى راضى نمى شوند. در پايان صحبت هايت حرفى براى آنها ندارى؟
– همه ما مى دانيم كه هواداران در اين مدت از دست ما خيلى اذيت شدند. به هرحال فشار و استرس روى ما هم به وجود آمده اما سعى و تلاش همه مجموعه و اعضاى تيم و باشگاه اين است كه گذشته ها را جبران كنيم و با قدرت به زمين برويم. انشاءالله كه خدا هم كمكمان كند و با كمك خدا، همت بچه ها و حمايت هواداران، گذشته ها را جبران خواهيم كرد.
    
       
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)