مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت كه پس از اين كه در اختيار باشگاه گذاشته شده است، هنوز وضعيتش مشخص نشده است.

 

ميثاق معمارزاده اظهار كرد: من در اختيار باشگاه قرار داده شدم و تا امروز هم هيچ بحثي انجام نشده است. سردار رويانيان هم از من خواسته بود كه با هيچ كس مصاحبه نكنم و در انتظار تصميم مسئولان باشگاه باشم.

وي در ادامه با ردخبر مذاكره‌اش با داماش گيلان و تراكتورسازي خاطر نشان كرد: من بازيكن پرسپوليس هستم و با اين تيم قرارداد دارم و بنابراين از نظر اخلاقي و حرفه‌اي نمي توانم با باشگاه ديگري مذاكره كنم. متاسفانه در روزهاياخير روزنامه‌ها از قول من حرف‌هايي را منتشر كردند كه همه را تكذيب مي‌كنم. من پس از ماجراي در اختيار باشگاه گذاشته شدنم فقط با «ايسنا» مصاحبه كردم و با جاي ديگري حرف نزدم.

 

 

معمارزاده در ادامه با بيان اين كه كاملا تابع نظرات رويانيان و زارع است. از اين دو نفر تشكر كرد و افزود: مي خواهم به نكته اي اشاره كنم كه ساير بازيكنان به دليلي نمي‌توانند آن را عنوان كنند. مسئولان فعل پرسپوليس نمي‌توانند يا دوست ندارند، پول‌هايي را كه در باشگاه خرج مي‌كنند و پاداش‌هايي را كه مي‌دهند، رسانه‌اي كنند. بازيكنان پرسپوليس در شرايط موجود كاملا از نظر مالي تامين هستند.

 

وي ادامه داد: بازيكنان حاضر در هر بازي، در صورت پيروز شدن سه تا چهار ميليون تومان پاداش مي‌گيرند، همچنين ذخيره‌ها دو تا دو و نيم ميليون و سكونشينان يك ميليون تومان پاداش مي‌گيرند. ما حتي به دليل تساوي برابر سپاهان ، نفري شش سکه بهار آزادي پاداش گرفتيم.

 

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس در پايان گفت: پيروزي برابر ذوب آهن را به همه پرسپوليسي‌ها تبريك مي گويم و اميدوارم پرسپوليس امسال هم مانند دو سال گذشته، قهرمان جام حذفي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)