مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از ماه‌ها وعده‌ دادن هنوز با من تسويه حساب نشده است و با اين شرايط نمي‌توانم در پرسپوليس بمانم.

ميثاق معمار‌زاده عنوان كرد:‌ روز گذشته به ديدار انصاري فرد رفتم و به مدت 2 ساعت با او بر سر مشكلاتم صحبت كردم اما متاسفانه به نتيجه لازم نرسيدم.
وي افزود: پس از ماه‌ها وعده و وعيد هنوز مسئولان به وعده‌شان عمل نكردند و من همچنان با باشگاه تسويه حساب نكردم و طلب‌ زيادي از اين تيم دارم. متاسفانه هر روز اعلام مي‌كنند پول نداريم.
معمار‌زاده تاكيد كرد:مقصر اين مشكلات را فقط انصاري فرد نمي‌دانم. او به اندازه خودش در حال زحمت كشيدن است اما به من حق بدهيد تا به فكر زندگي‌ام باشم. من از پرسپوليس پول‌ زيادي مي‌خواهم و با اين مشكلات ادامه همكاري با اين تيم كه قلبا دوستش دارم امكان‌پذير نيست.
دروازه‌بان پرسپوليس خاطرنشان كرد: پيشنهادهاي خوبي دارم و 6 تيم با من مذاكره كرده‌اند اما به خاطر پرسپوليس و احترام به انصاري فرد و هواداران تا دوشنبه هفته آينده صبر مي‌كنم تا جواب خودم را بگيرم. در غير اين صورت و خلاف ميل باطني‌ام مجبور مي‌شوم تصميم ديگري بگيرم.
معمارزاده ضمن انتقاد از خارج كردن اسم او از ليست پرسپوليس در فصل گذشته گفت: 9 ماه پيش اسم من را از ليست پرسپوليس خارج كردند. همان روز عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ برتر به من اعلام كرد كه مي‌تواني پولت را از باشگاه تا ريال آخر بگيري اما از هيات مديره پرسپوليس با من تماس گرفته شد و اعلام كردند كه به خاطر هواداران صبر كنم چون باشگاه پول ندارد.

وي اضافه كرد: به همين دليل اقدامي انجام ندادم و هر طوري كه شد خودم را به ليگ قهرمانان آسيا رساندم اما پس ازگذشت حدود 10 ماه هيچكس جوابگوي من نيست. معتقدم كه اگر اسمم از ليست پرسپوليس خارج نمي‌شد شايد مي‌توانستم در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر به پرسپوليس كمك كنم.
معمارزاده ادامه داد: حالا اين مسايل تمام شده و زياد دوست ندارم به عقب برگردم اما اگر بخواهم با پرسپوليس قرارداد ببندم طبق قانون بايد با اين باشگاه تسويه حساب كنم و 30 درصد از قرارداد فصل آينده خودم را دريافت كنم اما با اين شرايط اين كار ممكن نيست. آنچه كه من در باشگاه ديدم بي‌پولي بود و اين براي برخي از بازيكنان مثل من كه مصدوميت بدي داشته و واقعا به طلب خود احتياج دارند بسيار سخت است.
دروازه‌بان پرسپوليس تاكيد كرد: بايد تا دوشنبه تكليف خودم را روشن كنم چون بايد تمرينات بدنسازي را به خوبي پشت سر بگذارم و با آمادگي وارد ليگ برتر شوم. در غير اين صورت مجبورم از هفته جاري تمريناتم را با تيم ديگري آغاز كنم. اگر اين را كردم از هواداران خواهش مي‌كنم كه از من دلگير نباشند و به من حق بدهند.
معمار‌زاده با اشاره به جدايي برخي بازيكنان پرسپوليس گفت: رفتن بازيكنان بزرگ به پرسپوليس ضربه مي‌زند. پرسپوليس بازيكن بزرگ مي‌خواهد و يا جوان‌هايي پديده در ليگ برتر فوتبال نه جواناني كه تازه جوياي نام هستند.
وي افزود: با جوان‌هاي بي‌تجربه كار پرسپوليس حل نمي‌شود و شك نكنيد ما به مشكل بر مي‌خوريم. بهتر است مسئولان از رفتن بازيكنان بزرگ جلوگيري كنند. تيم‌هاي بزرگ با بازيكنان كوچك به موفقيت نخواهند رسيد. بهتر است اول به فكر جذب بازيكنان فصل گذشته خود باشيم و بعد در كنار اينها اگر مي‌خواهيم در ليگ نهم موفق باشيم برخي از جوياي نام‌ها را اضافه كنيم.
معمارزاده تصريح كرد: قلبا پرسپوليس را دوست دارم و آرزو مي‌كنم مجبور نشوم اين تيم را ترك كنم. هدف من اين بود كه با توجه به اينكه قراردادم تمام شده باز هم در پرسپوليس بمانم اما اتفاقاتي در حال رخ دادن است كه نگرانم كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)