مرجع خبری پرسپولیس : ميثاق معمارزاده سومين خريد پرسپوليس است. او ديروز در اتريش رسما به تيم محبوبش برگشت و با وجود مشكلاتي كه بر سر راه حضورش در ايران بود به‌صورت غيرمستقيم قرارداد را امضا كرد.

 

بالاخره به پرسپوليس برگشتي؟
خب، پرسپوليس تيم خودم بود و به آن علاقه داشتم. پيشنهادهاي زيادي داشتم و از همه آنهايي كه پيشنهاد دادند ممنونم اما با صحبت‌هايي كه با آقاي كاشاني انجام دادم ترجيح دادم به پرسپوليس بيايم.

در واقع بازي كردن جايي غير از پرسپوليس برايم سخت بود.

مسائل مالي قراردادت چطور بود؟
من با پرسپوليس مساله مالي نداشتم و فقط به خاطر باشگاه پرسپوليس، پيراهن اين تيم و هوادارانش برگشتم. در مورد مسائل مالي زياد دقيق نشدم و همه چيز را به باشگاه سپردم.

خيلي‌ها دوباره به اين نكته تاكيد مي‌كنند كه حضور تو كنار حقيقي مشكل‌ساز مي‌شود.
من اصلا هيچ مشكلي با عليرضا ندارم. در اين‌باره با آقاي كاشاني و حميدخان هم صحبت كرده‌ام. ما در كنار هم رقابت مي‌كنيم و اين مربي است كه تشخيص مي‌دهد چه كسي بازي كند. اميدوارم اين فصل در كنار هم دروازه پرسپوليس را بيمه كنيم.

تو كه براي دروازه‌بان اول بودن شرط نگذاشتي؟
نه، همانطور كه گفتم نظر سرمربي است كه چه كسي بازي كند. من شرط نگذاشتم و سرمربي هر چه صلاح بداند به آن احترام مي‌گذارم. فكر مي‌كنم هيچ مربي دوست ندارد بازيكني كه كيفيت بالايي ندارد را در تركيب بگذارد، به همين خاطر من هم تمام تلاشم را مي‌كنم تا هميشه آماده باشم.

ظاهرا در اردوي اتريش با حقيقي حسابي رفيق شده‌اي؟
من با تمام بچه‌هاي تيم ملي رفيقم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)