مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپوليس گفت: من با حقیقی هیچ مشكلي ندارم و بايد از نظر كادر فني تبعيت كرد.

ميثاق معمارزاده در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: پس از چند هفته بدشانسي با شكست نفت آبادان روند رو به رشد خودمان را شروع كرديم و به موقع به شرايط ايده‌‌آل بازگشتيم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا در 4 بازي گذشته نتيجه نگرفتيد گفت: ما در تمام بازي‌ها خوب بوديم اما مقابل صنعت نفت به هدفمان رسيديم. در كار دفاعي هم به مراتب بهتر بوديم به همين دليل در هفته پنجم مزد زحمت‌مان خود را گرزفتيم اما كار تمام نشده و اين تازه اول راه است.

معمارزاده با اشاره به حضور دوباره‌اش در پرسپوليس گفت: در اولين حضورم در پرسپوليس برخي افراد در اين تيم بودند كه براي آنها آرزوي سلامتي مي‌كنم اما مربي سابق پرسپوليس خيلي در حق من جفا كرد و با بازگشتم به پرسپوليس مي‌خواستم جواب اين آقا را بدهم.

وي كه از اسم آوردن خودداري مي‌كرد گفت: من هركاري مي‌كنم به دنبال اين هستم كه بهترين موقعيت براي خودم و پرسپوليس پيش آيد ولي در آن زمان اين آقاي مربي خيلي من را اذيت كرد كه فقط در قبال ايشان سكوت كردم. ايشان يك مربي گلرها بود كه كارهاي خوبي انجام نداد.

معمارزاده در ادامه درباره رفع مشكلاتش با عليرضا حقيقي گفت: حرف‌هايي كه درباره رابطه‌ام با حقيقي زده‌ام اشتباه و گول زننده نبود. من با ايشان مشكلي ندارم و بايد از نظر كادر فني تبعيت كرد. وقتي با پرسپوليس قرارداد بستم قرار شد طرفين به نظر كادر فني احترام بگذارند. الان هم فرقي ندارد من يا حقيقي درون گل بايستيم. واقعا مشكلي نداريم.

وي درباره عدم حضورش در تيم ملي گفت: كي‌روش مربي بزرگي است و من با ايشان در اردوي قبلي كار كرده‌ام. در اين اردو او صلاح نديد كه من در كنار تيم ملي باشم و هر فردي را كه به دردش خورد دعوت كرد. سعي مي‌كنم توانايي‌هاي خودم را دوباره ثابت كنم تا به تيم ملي دعوت شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)