اگر با مردم رو راست نیستیم با خودمان باشیم

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس كه در اختيار باشگاه قرار داده شده در گفت و گويي انتقادي، رفتار دوگانه و بي صداقتي كادر فني را دليل اين موضوع عنوان كرد.

 

ميثاق معمارزاده با تاييد اين خبر كه حميد استيلي او را در اختيار باشگاه قرار داده است گفت: پيش از تمرين امروز و بر طبق روال هميشگي جلسه‌اي با كادر فني داشتيم كه درباره‌ي بازي با سپاهان حرف بزنيم.

در اين جلسه استيلي به من گفت كه من را در اختيار باشگاه قرار داده است و من هم از او تشكر كردم كه اين لطف را در حق من كرده است!

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چه مساله‌اي باعث شد كه سرمربي تيمش اين كار را در حق او بكند، گفت: پيش از پاسخ به اين سوال بايد توضيحي بدهم؛ پيش از شروع فصل من مورد نظر كادر فني پرسپوليس نبودم و آن‌ها پيش از صحبت با من با دروازه‌بانان زيادي مذاكره كرده بودند. زماني كه باشگاه پرسپوليس به هر دليلي به سراغم آمد من تنها يك چيز گفتم و آن اينكه دوست ندارم مانند افرادي كه فقط به دنبال فرافكني و دروغ هستند، بگويم عاشق پرسپوليس هستم و به عشق مردم به اين تيم مي آيم و پس از آن سر پول چانه بزنم.

 

وي افزود: تنها خواسته‌ي من از آقايان اين بود كه حالا كه من پرسپوليس را دوست دارم و به بازي در اين تيم افتخار مي كنم مي‌خواهم در اين تيم صداقت و عدالت رعايت شود. آن‌ها به من اين اطمينان را دادند كه در پرسپوليس هم عدالت هست و هم صداقت و به همين دليل پدرم به نمايندگي از من با پرسپوليس سفيد بست، اما وقتي به تيم اضافه شدم رفته رفته شاهد مسائلي بودم كه در آن‌ها هيچ نشاني از صداقت و عدالت وجود نداشت. البته بايد از آقاي كاشاني تشكر كنم چون در زمان حضور ايشان اين مسائل حداقل كمتربود!

 

معمارزاده همچنين عنوان كرد: در ادامه‌ي كار با پرسپوليس رفتاري را ديدم كه بعيد مي دانم هيچ بازيكني تحمل اين همه بي احترامي و موارد غيراخلاقي را داشته باشد؛ رفتارهايي كه نشان از تربيت خانوادگي و فرهنگ آن‌ها داشت. اين مسائل آن قدر به من فشار آورد كه براي حفظ اعتبار و آبرويم مجبور به واكنش شدم. من در صحبت‌هايم به هيچ كس بي احترامي نكردم وفقط حقايق را گفتم.

 

دروازه بان پرسپوليس در ادامه با طرح اين سوال كه اگر استيلي نمي خواست از من در برابر سپاهان استفاده كند، چرا اجازه نداد كه با تشخيص كادر پزشكي فيزيوتراپي كنم؟ خاطرنشان كرد: من اطمينان دارم هدف از فشاري كه آقاي استيلي به پزشك تيم آورد و تمرين‌هاي سختي كه در تعطيلي ليگ پشت سر گذاشتم، چيزي جز آسيب ديدن من نبوده است وگرنه چرا آقاي استيلي به كادر پزشكي فشار مي آورد كه من را به بازي با سپاهان برسانند، درحالي كه نمي خواست از من در آن بازي استفاده كند.

 

حميد استيلي در دو فصل گذشته از معمارزاده براي حضور در تيم‌هاي استيل آذين و شاهين بوشهر كه هدايت آن‌ها را بر عهده داشت، دعوت كرده بود كه با مخالفت اين دروازه‌بان روبرو شده بود.

 

معمارزاده در اين رابطه گفت: من از اين كه آقاي استيلي در آن سالها از من دعوت كرد، تشكر مي كنم. ايشان به من پيشنهادهايي داد كه من با بررسي آن‌ها ديدم رفتن به تيمي ديگر برايم بهتر است. من بازيكني نيستم كه در دسته و باند كسي باشم. من بر سر سفره‌ي پدرم نان خورده‌ام و مانند همه‌ي مردم به خدا اعتقاد دارم و نمي توانم باندبازي كنم. من نمي توانم با يك مربي به استيل آذين ، شاهين بوشهر و سپس پرسپوليس بروم كه فقط جايگاهم در اين تيم‌ها محكم باشد!

 

وي ادامه داد: من از سردار رويانيان تشكر مي كنم كه بازيكنان را از نظر مالي حمايت زيادي كرده است و اكنون هيچ يك از بازيكنان پرسپوليس از نظر مالي دغدغه‌اي ندارند و همه‌ي امكانات لازم برايشان فراهم است. شايد اين حرف را اولين بار است كه كسي مطرح مي‌كند و دليل آن هم اين است كه برخي دوست ندارند اقدامات مثبت سردار رويانيان به چشم بيايد. من همچنين از علي كريمي تشكر مي كنم، چرا كه اگر او نبود تا امروز اين نتايج را نيز به دست نياورده بوديم. كريمي بزرگ پرسپوليس است و همه او را دوست دارند و بازي‌ها و راهنمايي‌هاي او بوده است كه به پرسپوليس كمك كرده اين نتايج را بگيرد.

 

معمارزاده در پايان با بيان اين‌كه حرف‌هايي دارد كه شنيدن شان براي خيلي‌ها جالب است، اظهار كرد: اگر با مردم روراست نيستيم بايد با خودمان روراست باشيم. چطور ممكن است كه ليدرها و تماشاگران سال قبل خوب بودند ولي امسال نيستند؟! آقايان در خفا مي گويند يك نفر نمي گذارد تيم نتيجه بگيرد ولي در برابر دوربين‌ها حرف خود را تكذيب مي كنند. من مي گويم اگر مي دانيد كه آن فرد مقصر اصلي است چرا جلوي دوربين و در نشست خبري به مردم نمي گوييد؟ امروز آقاي رويانيان از من خواست درباره‌ي هيچ چيز حرفي نزنم اما اگر به من اجازه مي داد حقايقي را مطرح مي كردم كه شنيدنش براي خيلي ها جالب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)