علیه مزدک میرزایی مصاحبه نکردم

مرجع خبری پرسپولیس : از جمله بازیکنان پرسپولیس که نسبت به قضاوت داور مسابقه تیمش مقابل ملوان خیلی اعتراض داشت میثاق معمارزاده بود. در این رابطه و همچنین بازی سرخپوشان با معمارزاده گفت و گو کردیم :

* در پایان بازی با ملوان خیلی عصبانی به نظر می رسیدی؟

– در جریان بازی اتفاقی افتاد که خیلی مرا عصبانی کرد.

* از کدام اتفاق صحبت می کنی؟

– شاید باور نکنید! در صحنه ای که توپ را شوت کردم و به دست آلوز برخورد کرد، به کمک داور گفتم چرا هند نگرفتی؟ او هم جواب داد تو چرا توپ را اینقدر نگه داشتی! به نظرم کمک داور یک لحظه فکر کرد مربی من است و تذکر داد نباید بیرون هجده توپ را نگه دارم!

* حالا چرا اینقدر بد بازی کردید؟

– قبول دارم تیم آنطور که باید ظاهر نشد. مثلا با سیستم 2-4-4 به میدان آمدیم که بازی را با چند گل اختلاف ببریم اما به زور مساوی کردیم.

* دلیل اینکه نتوانستید بازی را ببرید چه بود؟

– حریف خیلی بسته بازی می کرد و تیم ما هم همیشه مقابل اینگونه تیم ها با مشکل مواجه می شود. دلیل اصلی اش همین بود و فکر می کنم اگر بازیکنان ما شتابزده عمل نمی کردند توان بردن ملوان را داشتیم.

* کاشانی معتقد است بازیکنان پرسپولیس آنطور که باید همدل و متحد نیستند، نظر تو چیست؟

– حتما یک چیزی هست که کاشانی به آن اشاره داشته. نظر من را بخواهید معتقدم اتحاد و صمیمیت بچه ها نسبت به ابتدای فصل خیلی بیشتر شده و این مسئله هم از زمانی که کاشانی به عنوان سرپرست به پرسپولیس برگشت ایجاد شد.

* شاید لازم باشد یک شوک خوب به پرسپولیس داده شود؟

– در این خصوص مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده هستند. فکر نمی کنم در این شرایط شوک بتواند چیزی را تغییر دهد. ما خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم و این مشکل را باید در تمرینات حل کنیم.

* جریان اینکه گفته ای مزدک میرزایی باید ثابت کند به کمک داور ناسزا گفته ای چیست؟

– من چنین حرفی را در مورد مزدک نزدم و به نظرم بعضی ها خواسته اند شیطنت کنند!

* در یکی از خبرگزاری ها چنین مصاحبه ای از تو آمده بود.

– خبرنگار این خبرگزاری به من گفت که مزدک در گزارش خود گفته من به کمک داور فحش رکیک داده ام. من هم گفتم او چطور لبخوانی کرده که این ادعا را دارد؟!

* اما ما که چنین چیزی از گزارشگر بازی نشنیدیم !

– برای همین است که می گویم آن خبرنگار قصد شیطنت داشته. ضمن اینکه نه مزدک از این حرف ها می زند و نه من به خودم اجازه می دهم به او بی احترامی کنم یا برایش تعیین تکلیف کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)