مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس امروز رحمان احمدی دروازه بان ذخیره سپاهان را به خدمت گرفت تا عملا امکان تمدید قرارداد میثاق معمارزاده با این تیم منتفی شود.

 

به گزارش اختصاصی مرجــــع خبری پرسپولیس؛ اختلاف رقم پیشنهادی میثاق معمارزاده با سقف قرارداد باشگاه بالاخره سبب جدایی دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد تا این بازیکن در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان قرار بگیرد.

 

میثاق معمارزاده برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیشنهاد 500 میلیون تومانی به مسئولان این باشگاه ارائه کرد تا حبیب کاشانی با رحمان احمدی برای جانشینی این بازیکن به توافق برسد.

 

معمارزاده با پیشنهاد جدی باشگاه فولاد خوزستان مواجه شده است ضمن آنکه واسطه هایی از سوی باشگاه تراکتورسازی تبریز هم تماس هایی با سنگربان فصل گذشته پرسپولیس برقرار کرده اند که با توجه به نامشخص بودن شرایط باشگاه تبریزی احتمال حضور معمارزاده در این تیم بعید به نظر می رسد.

 

 

گفتنی است مصاحبه های گاه و بی گاه معمارزاده علیه علیرضا حقیقی علی دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس را مجاب کرد قید ادامه همکاری با او را بزنند و پیشنهاد 500 میلیونی معمارزاده به کاشانی موجب قطعی شدن جدایی این بازیکن از پرسپولیس شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)