مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دنیزلی مدیر خوبی است، گفت: دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست.

 

میثاق معمارزاده گفت: امروز بازی خوبی را مقابل آرمین انجام دادیم. دنیزلی کارهایی را در زمین از بازیکنان خواست تا آنها را اجرایی کند و به هدف تاکتیکی کادر فنی نزدیک‌تر شود.

 

وی درباره رفتن حقیقی گفت: برای من فرقی نمی‌کرد. من در کنار خیلی‌ها کار کرده‌ام و با هیچ کس مشکلی نداشته‌ام. اتفاقاتی در پرسپولیس افتاد که فکر کنم از جانب من نبود. من دوست ندارم درباره کسی حرف بزنم. حقیقی هم در پرسپولیس زحمت کشیده است. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع پرسپولیس باشد و شرایط را طوری رقم بزنیم که مردم خوشحال باشند.

معمارزاده افزود: گریه‌ام در بازی با استقلال در روی نیمکت به خاطر این بود که پرسپولیسی‌ام. ناراحتی‌ هواداران در آن بازی سخت و بسیار ناراحت کننده بود. ناخودآگاه این اتفاق افتاد و از پیش تعیین شده نبود. من خیلی ناراحت شدم که آن طور در دربی باختیم ولی خوشحالم که تغییرات مثبتی در باشگاه ایجاد شده و الان وضعیت تیم ما بسیار خوب است. انشاء‌الله در انزلی بتوانیم به نتایج خوب برسیم. دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست. دنیزلی مدیر خوبی است و می‌داند چطور پرسپولیس را به هدفش برساند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)