مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به انتقاداتی که از عملکرد او می‌شود گفت: اتفاقاتی در تیم ما رخ داده است که فعلا نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم.

 

میثاق معمارزاده که در دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس برابر تراکتورسازی عملکرد پرانتقادی داشت و 4 گل از حریف دریافت کرد، در حاشیه تمرین امروز جمعه سرخپوشان ابتدا قصد مصاحبه با خبرنگاران را نداشت اما با اصرار آنها حاضر شد در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کند.

 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه انتقاداتی که از عملکردم می شود را قبول دارم و نمی خواهم عملکردم را توجیه کنم اما تصور نمی کنم من تنها در این شکست مقصر بودم.

 

وی در مورد اظهار رویانیان و کسر 15 درصد قراردادش توسط مسئولان باشگاه گفت: اعتراضی به این جریمه ندارم و آن را می پذیرم. آقای رویانیان هم مدیرعامل باشگاه هستند و اگر اظهار نظری کرده اند حق داشته اند.

 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دروازه بان بزرگ هم دوران افت دارند به انتقاد از برخی نقطه نظرات پرداخت و گفت: متاسفانه در ایران با یک اشتباه همه شروع به تخریب می کنند و به جای اینکه کمک کنند مدام به فکر تخریب هستند. من قبلا توانایی هایم را ثابت کرده ام اما در تیم ما اتفاقاتی افتاد که نمی خواهم به آن بپردازم.

 

معمارزاده ادامه داد: مطمئن باشید روزهای بد من هم تمام می شود. اصلا بروید بنویسید من روی هر چهار گل مقصر بودم. اما در گل اول به خاطر بارش باران زمین خیس بود و توپ به علی عسگری خورد.

 

وی با بیان اینگه پرسپولیس را دوست دارد و گریه هایش بعد از بازی با استقلال از روی صداقت بوده است گفت: حرف های زیادی برای گفتن دارم اما فعلا وقت بازگو کردن آنها نیست. می دانم که دیگر اعتبار گذشته را بین هواداران پرسپولیس ندارم.

 

میثاق معمارزاده با بیان اینکه دیگر نمی خواهد راجع به این مسائل اظهار نظر کند از خبرنگاران خواست که در مورد آب و هوا سوال کنند و البته به آنها توصیه کرد در این هوا بروند یخ در بهش بخورند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)