دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: به دلیل مسایلی که وجود داشت خودم نخواستم فصل آینده در تیمی بازی کنم.

میثاق معمارزاده در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره شرایط خود در فصل آینده اظهارداشت: فصل آینده حتما درلیگ برتر بازی خواهم کرد. چند پیشنهاد از تیمهای لیگ برتری دارم اما از آنجایی که دوستان و خیر خواهان زیادی در فوتبال دارم نام این تیمها را نمی آورم تا مشکلی برایم پیش نیاید.

وی ادامه داد: ترجیح می دهم بدون سر و صدا و حاشیه کارم را انجام دهم. دوستان زیادی هستند که به جای من هم صحبت می کنند و به همین دلیل لزومی نمی بینم خیلی حرف بزنم.  الان دارم تمریناتم را به صورت اختصاصی و منظم انجام می دهم و طی روزهای آینده هم تیمم را انتخاب می کنم و فصل آینده حضور مقتدارنه ای در لیگ سال آینده خواهم داشت.

معمارزاده افزود: فصل گذشته هم شرایط برای بازی کردنم مهیا بود اما بنا به دلایلی نمی خواستم بازی کنم. در این مدت آنقدر دوستان به من لطف داشته اند که نمی دانم چطور از آنها تشکر کنم. به دلیل کم لطفی برخی ترجیح دادم یک سال بازی نکنم و حالا می خواهم با بهترین انتخاب به فوتبال برگردم.

دروازه بان سابق پرسپولیس  با اشاره به پرونده قتلی که به نام وی مطرح شده بود گفت: کسی که این خبر را به اسم من درآورده بود شناسایی کردم اما چون مدرکی نداشتم نتوانستم شکایت کنم. آن فرد مطمئن باشد یک جای دیگر تلافی این نامردی اش را درمی آورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)