يك شنيه 25 اسفند:(23:34)

مرجع خبري پرسپوليس: دروازه بان تیم پرسپولیس با اشاره به برطرف شدن مصدومیت خود گفت: در مقابل الغرافه می توانم بازی کنم.

میثاق معمارزاده روز یکشنبه در گفتگویی خاطرنشان کرد: از مدتی قبل مصدومیتم به طور کامل رفع شده و هم اکنون تمرینات خود را به همراه تیم انجام می دهم.
وی ادامه داد: با توجه به طول مدت درمانی که پشت سر گذاشتم و از آنجا که پرسپولیس را فقط در بازی های آسیایی می توانم همراهی کنم تا بازی بعدی این تیم که در مقابل الغرافه است به آمادگی کامل رسیده و می توانم با صلاحدید کادر فنی در میدان حضور یابم.

معمارزاده با رد شایعه اختلاف خود با پرسپولیس در دوره مصدومیت خود در آلمان گفت: چنین چیزی اصلا درست نیست و من هیچگاه از اتفاقات رخ داده در پرسپولیس دلخوری نداشته و ندارم.
دروازه بان پرسپولیس با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: مسئولین باشگاه با من صحبت هایی را انجام دادند و من نیز با آنان به توافق رسیدم پس از آن هم هیچ مشکلی بین من و باشگاه رخ نداده و از این پس نیز همین طور خواهد بود.

وی درخصوص وضعیت آمادگی خود افزود: حضور من در میدان مقابل تیم الغرافه منوط به صلاحدید کادر فنی تیم است و اگر آنان اجازه دهند قطعا برای پرسپولیس بازی می کنم اما از نظر پزشکی تا دو هفته آینده به شرایط ایده آل خواهم رسید.
 
وی در پایان در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این فصل اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل خوب کار کرده ولی نتوانسته جایگاه اصلی خود را به دست آورد اما من مطمئن هستم این تیم در آسیا تمام نتایج بد خود را جبران خواهد کرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)