مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نتیجه نشستی که با حمید استیلی و علی پروین داشت گفت: از مجموعه کادر مدیریتی و فنی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

 

میثاق معمارزاده که از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اجازه حضور در تمرینات این تیم را نداشت به نشستش با مسئولان کمیته انضباطی این باشگاه اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه در جلسه کمیته انضباطی حرف هایم را زدم.

امروز نیز در نشستی با حضور علی پروین و حمید استیلی شرکت کردم و صحبت هایم را مطرح کردم و منتظر تصمیم آقای استیلی و پروین هستم.

 

وی با بیان اینکه از مجموعه باشگاه پرسپولیس عذرخواهی می کند خاطرنشان کرد: به خاطر مسائل حاشیه ای که برای باشگاه بوجود آمده است از مجموعه بزرگ پرسپولیس اعم از هواداران، کادر مدیریتی و کادر فنی عذرخواهی می کنم و امیدوارم از این پس بتوانم با تمام قدرت در خدمت باشگاه باشم.

 

معمارزاده ادامه داد: در تمام طول دوران فوتبالم هیچگاه به بزرگتر از خود بی احترامی نکرده ام و حمید استیلی نیز به عنوان بزرگتر و مربی بنده همیشه مورد احترامم بوده و تاکنون هیچ بی احترامی به ایشان نکرده ام و تمام تلاشم را خواهم کرد تا زمانی که فوتبال بازی می کنم به بزرگترها بی احترامی نکنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)