مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هرگز بازي با شاهين بوشهر را فراموش نمي‌كنم و دوست دارم هواداران، مسئولان باشگاه و بازيكنان من را ببخشند.

ميثاق معمارزاده اظهار داشت: در مورد بازي با شاهين هيچ نظري نمي‌دهم چون در اين باره بايد كرانچار حرف بزند و چيزي نمانده كه من بگويم.
وي تاكيد كرد: با توجه به گلي كه در دقيقه 90 بازي با شاهين بوشهر خوردم از تمام مردم چه آنهايي كه در ورزشگاه بودند و چه آنهايي كه در خانه نشسته بودند و مسئولان باشگاه، بازيكنان و مربي هميشه زحمت‌كش براي من يعني احمد رضا عابدزاده عذر‌خواهي مي‌كنم و اميدوارم من را ببخشند.
معمار‌زاده ادامه داد: در هنگام گل خورده پرسپوليس بارها با فرياد مدافعان پرسپوليس را صدا زدم كه ديوار دفاعي را خوب ببندند اما آنها صداي من را نشنيدند. من با شهامت و بدون اين كه اين موضوع را گردن كسي بيندازم قبول مي‌كنم مرتكب اشتباه شده‌ام و گل دوم خورده پرسپوليس بايد به حساب من نوشته شود.
اين دروازه‌بان خاطرنشان كرد: خيلي‌ها دنبال اين هستند كه من بگويم افراد ديگر اشتباه كردند اما اينطور نيست و من مقصر هستم و اميدوارم اين اشتباهم را به زودي جبران كنم.

معمارزاده تاكيد كرد: پس از بازي با شاهين بوشهر از بازيكنان و كرانچار نيز عذرخواهي كردم. دوست دارم سرمايه‌هاي پرسپوليس يعني هواداران نيز از من كينه به دل نگيرند چون خودم هم يكي از بدترين روزهاي فوتبالي‌ام را سپري كرده‌ام و تا صبح به اين موضوع فكر مي‌كردم.
وي يادآور شد: اشتباهات در فوتبال وجود دارد. در جام‌جهاني نيز مي‌بينيد كه بزرگان درون دروازه اشتباه مي‌كنند. فوتبال غيرقابل پيش بيني است. من نمي‌خواهم عملكرد خودم را توجيه كنم ولي در آينده دوباره همه چيز را ثابت خواهم كرد. من قلبا پرسپوليس را دوست دارم و اين اتفاق فقط براي من يك اتفاق بود. دوست دارم با تمركز بيشتر به آينده فكر كنم و در قهرماني پرسپوليس با جوانان جوياي نام و زحمت‌كش سهم داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)