مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در خانه مقابل ملوان انزلى به تساوى يك بر يك رسيد تا هواداران بيش از پيش دلخور شوند. در اين شرايط بد نديديم با ميثاق معمارزاده، دروازه بان سرخپوشان همكلام شويم و صحبت هاى وى را در مورد ناكامى هاى پرسپوليس بشنويم. با ما همراه باشيد:
• پرسپوليس باز هم مساوى كرد و اين يعنى يك ناكامى ديگر.
– به نظر من نبايد اسم اين را ناكامى گذاشت. ما كمى بدشانس بوديم و نتوانستيم ۳ امتياز را بگيريم. ضمن اينكه معتقدم
داور بازى تأثير بسزايى روى به دست آمدن اين نتيجه داشت.

• اما خيلى از كارشناسان فوتبال اعتقاد دارند پرسپوليس در اين بازى خوب كار نكرد
.
– نظر تمام كارشناسان محترم است اما ما بد كار نكرديم. فقط از موقعيت هاى خود استفاده نكرديم و نتيجه اش هم چيزى شد كه اكنون مى بينيد.
• يعنى مشكل پرسپوليس فقط بدشانسى است؟
– قطعاً نمى توان گفت فقط بدشانسى  مانع نتيجه نگرفتن ما شده است. فكر مى كنم همه چيز دست به دست هم داده تا تيم ما نتايج خوبى نگيرد.
• منظورت چيست؟ واضح تر صحبت كن.
– باور كنيد ما بازيكنان هم نمى دانيم چرا تيم نتيجه نمى گيرد. همه نفرات تلاش خود را انجام مى دهند كه تيم نتيجه بگيرد اما در جريان بازى آن طور كه مى خواهيم نمى شود. بعد از بازى با استقلال شرايط تيم بهتر شده بود و حتى يك برد خوب هم كسب كرديم اما نمى دانم چرا مقابل ملوان نتوانستيم انتظارات را برآورده كنيم. به هر حال اتفاقى نيفتاده و فرصت براى جبران بسيار است.
• به نظر مى رسيد شرايطت نسبت به اوايل فصل بهتر شده. درست است؟
– همين طور است كه مى گوييد. در ابتداى فصل آمادگى فعلى را نداشتم و به همين دليل اشتباهاتم زياد بود اما خوشبختانه اكنون شرايطم بهتر شده و فكر نمى كنم در بازى با ملوان اشتباه خاصى داشتم. به هواداران قول مى دهم در آينده بهتر از اين هم كار كنم.
• به مرز آمادگى رسيدن تو باعث شده حقيقى به يك نيمكت نشين محض تبديل شود.
– اين موضوع به نظر مربيان برمى گردد. به طور حتم اگر عليرضا آماده تر از من باشد، بازى مى كند. بارها گفته ام الان هم مى گويم كه با او مشكلى ندارم. عليرضا دوست خوب من است. ما در كنار رفاقت با هم رقابت مى كنيم و هم براى من و هم حقيقى موفقيت پرسپوليس مهمتر از بازى كردن است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)