چهارشنبه 26 فروردین (23:35)

مرجع خبری پرسپولیس: ميثاق معمارزاده گفت: به دليل تصميمات اشتباه برخي از مديران باشگاه مجبورم بازي‌هاي پرسپوليس را از تلويزيون ببينم.

دروازه‌بان مصدوم پرسپوليس كه دوران مصدوميت خود را سپري كرده و در آمادگي كامل بسر مي‌برد گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت خود، وينگادا، حقيقي، شايعه‌ي رفتنش به استقلال و … سخن گفت كه شرح آن در زير مي‌آيد:

*مصدوميت كامل برطرف شده يا اينكه بايد در انتظار گذر زمان جهت بهبودي كامل باشيد؟
دقيقا از بازي با صبا باتري شرايط حضور در مسابقه را پيدا كرده‌ام. متاسفانه با قانون فدراسيون فوتبال و تصميمات اشتباه برخي از مديران مواجه شده‌ام، تا اجبارا از تلويزيون شاهد بازي پرسپوليس باشم.

* با اين وجود نگراني و ناراحتي‌ات كم نيست؟‌
وقتي به آقايان مي‌گفتم به زودي برمي‌گردم باور نداشتند، اگر امروز دلخورم به خاطر رياضت‌هايي است كه كشيده‌ام. 7 ماه است كه مثل بيماران غذا مي‌خورم. روزي سه جلسه و در برخي روزها و هفته‌ها 4 جلسه تمرين كرده‌ام. درست برعكس روالي كه در ايران است. اينجا بازيكن مصدوم يك جلسه وزنه مي‌زند و استخر مي‌رود، اما در كلينيك تخصصي آلمان از صبح تا بعدازظهر در اختيار آنهايي.

* نظر وينگادا در اين رابطه چيست؟‌
اولين روزي كه مرا ديد گفت: به زودي از تو استفاده مي‌كنم، به من گفته‌اند كه دروازه‌بان اول تيم بوده‌اي».جريان را به وينگادا توضيح دادم تا متوجه شود حق بازي كردن در ليگ را ندارم. وقتي شنيد مي‌خنديد و بعد گفت: “قانون عجيبي در فوتبال‌تان حاكم است. در هيچ جاي دنيا چنين قانوني وجود ندارد. اين‌ طوري كه هم بازيكن ضرر مي‌كند و هم باشگاه سرمايه‌اش به هدر مي‌رود. “

* قرار بود در بازي با الغرافه از تو استفاده كنند اما اين اتفاق نيفتاد؟

وينگادا با من صحبت كرد. او از نظر فني اعتقاد زيادي به من دارد. از گوشه كنار هم به من گفته بودند كه بازي مي‌كنم، اما تصميم يكباره تغيير كرد. البته مقصر خودم هستم. در فوتبال ما همه چيز به مستطيل سبز مربوط نمي‌شود. بايد ياد بگيرم وگرنه…

* نظرت در مورد عملكرد حقيقي چيست؟
عليرضا هم تيمي من است. در مورد عملكردش نه حرفي زده‌ام و نه مي‌زنم. خوب يا بد بودن بازيكن مساله‌اي است كه به كادر فني برمي‌گردد. حرف من هم اجراي عدالت است. هر كس كه خوب بود بازي مي‌كند اصلا چرا نظر عابدزاده را نمي‌پرسيد؟

* با وجود ناراحتي كه از مسوولان پرسپوليس داريد آيا به مانند حقيقي تمديد قراردادت را به پايان فصل موكول مي‌كني يا حاضري يكسال ديگر تمديد كني؟
شما هر سوالي كه مي‌پرسيد حقيقي را هم مثال مي‌زنيد. من در مورد وضعيتم فعلا تصميمي نگرفته‌ام. نه سال خوبي را شروع كردم و نه برخورد مناسبي با من شد. بايد بيشتر فكر كنم تا در نهايت تصميم عاقلانه‌تري بگيريم. با 25 سال سن جاي پيشرفت زيادي دارم. در فوتبال ما پهلوان زنده را عشق است. بايد خوب باشي تا همه به دنبالت باشند. يك يك قانون نانوشته در فوتبال ما است.

* اما شنيده‌ها حاكي از مذاكره شما با تيم‌هاي ديگري است؟‌

آنقدر به اصول حرفه‌اي واقفم كه در چنين شرايطي به دنبال مذاكره با تيمي نباشم من چنين ادعايي را رد مي‌كنم و به هيچ وجه هم تاييد نمي‌كنم.

* اما شما روز گذشته با دوست صميمي امير قلعه‌نويي و مدير نقل و انتقالات اين فصل استقلال ديدار داشته‌ايد؟
آقاي “بهنام” دوست صميمي من است. رفتن من به دفتر او چيز تازه‌اي نيست. سالهاست با او رفيقم. ملاقات ما هم ربطي به استقلال نداشت، حتي در مورد فوتبال هم نبود.

* در فوتبال ما ابتدا همه تكذيب مي‌كنند بعد از مدتي كه بحث جدي شد همه چيز را علني مي‌كنند؟‌
اين ملاقات هيچ ربطي به مسائل فوتبال نداشته، با احترام خاصي كه براي مسوولان و تماشاگران استقلال قائلم، لازم است بگوييم كه به هيچ وجه به فكر پيوستن به استقلال نيستم.

* عدم پرداخت هزينه‌ي جراحي شما از سوي مسوولان پرسپوليس و رفتن شما به دفتر مدير پيشين نقل و انتقالات استقلال اين ذهنيت را به وجود مي‌آورد كه با دلخوري كه داريد به فكر پيوستن به تيم رقيب باشيد؟

بنده هيچ مشكلي با مسوولان پرسپوليس ندارم و ديدن يك دوست قديمي هم هيچ ربطي به تيم استقلال ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)