مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اعلام ناراحتی از نیمکت نشینی گفت: سوءتفاهماتی بین من و کادر فنی بوجود آمده بود که در حال حاضر حل شده و تا زمانی که مرا بخواهند در پرسپولیس می مانم.

 

میثاق معمارزاده در خصوص آخرین وضعیت خود با باشگاه پرسپولیس و اختلافی که با حمید استیلی داشت گفت: من همواره برای استیلی احترام زیادی قائل بوده و هستم و هیچگاه به عنوان یک پیشکسوت به او بی احترامی نکرده ام متاسفانه یک سری سوءتفاهمات بین من و ایشان بوجود آمده بود که در حال حاضر حل شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه همواره از نیمکت نشینی ناراحت می شود، افزود: من در حال حاضر از نظر فنی و آمادگی بدنی  در شرایط بسیار خوبی قرار دارم  و می خواهم آنقدر در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم که جایگاه خود را در ترکیب ثابت تیم بدست آورم.

 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل از تیم پرسپولیس جدا می شود تاکید کرد:  من در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تا زمانی که آنها من را بخواهند در تیم پرسپولیس می مانم چون من به این تیم علاقه و تعصب زیادی دارم و برخلاف پیشنهادات زیادی که به من شده است ترجیح می دهم در پرسپولیس بمانم اما اگر آنها مرا نخواهند موضوع فرق می کند.

 

وی در خاتمه گفت: هرچند که از  نظر فنی آماده هستم  و از نیمکت نشینی نیز ناراحت  می باشم اما قرار گرفتن من در ترکیب ثابت تیم به نظر کادر فنی تیم بستگی دارد و من به نظر آنها احترام می گذارم. ممکن است کادر فنی یک تیم از یک دروازه بان خوشش بیاید و یا بالعکس و این یک موضوع طبیعی در فوتبال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)