از سپاهان پيشنهاد دارم
مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان فصل گذشته فولاد گفت: به پرسپوليس، هواداران و رنگ پيراهنش علاقه دارم اما تا امروز پيشنهادي از اين تيم به من نشده است.


ميثاق معمارزاده در مورد اينكه از پرسپوليس و استقلال براي فصل آينده پيشنهاد دارد، گفت: هنوز براي فصل آينده به جمع‌بندي نرسيده‌ام، البته بعيد مي‌دانم از سوي استقلالي‌ها ديگر پيشنهادي باشد.

 

آنها 3 هفته پيش پيشنهادي را ارائه كردند و چون شرايطش را نداشتم آن را قبول نكردم. اكنون در حال بررسي پيشنهادات ساير تيم‌ها هستم و در هر تيمي بتوانم شرايط خوبم را به دست بياورم به اين تيم خواهم پيوست.

 

اين دروازه‌بان در مورد احتمال بازگشتش به پرسپوليس تصريح كرد: من پرسپوليسي‌ام و همه هم اين را مي‌دانند. به اين تيم، هواداران و رنگ پيراهنش علاقه دارم. به پرسپوليسي‌ها احترام مي‌گذارم اما تا امروز هنوز پيشنهادي از اين تيم به من نشده و اگر پيشنهاد شود حتما آن را بررسي خواهم كرد.

 

معمارزاده در پاسخ به سئوال مبني بر اينكه آيا از سپاهان پيشنهاد دارد، گفت: بله، از اين تيم پيشنهاد دارم و امكان دارد اين تيم يكي از گزينه‌هايم باشد. همه چيز احتمال دارد و در حال بررسي پيشنهاد آنها هستم و پس از بازگشت از اردوي اتريش در اين مورد تصميم‌گيري خواهم كرد.

 

وي در پاسخ به سئوال ديگر كه تا چه اندازه امكان ماندش در فولاد وجود دارد، گفت: ديگر در فولاد نمي‌مانم و دوران حضورم در اين تيم به پايان رسيد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)