مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس امشب در ورزشگاه آزادى ميزبان شاهين بو شهرى خواهد بود كه به تازگى محمود ياورى را به عنوان سرمربى انتخاب كرده است. ميثاق معمار زاده، دروازه بان پرسپوليس اميدوار است شاهين در ورزشگاه آزادى روى به بازى دفاعى نياورد گفت و گو با معمار زاده را بخوانيد:
بازى با شاهين بوشهر را چطور مى بينى؟
شاهين تيمى است كه به تازگى ليگ برترى شده است. آنها تا كنون در ليگ نتايج خوبى نگرفته اند و با توجه به پخش مستقيم بودن و حساسيت بالاى ديدار با تيم ما به دنبال اين هستند بازى بسيار خوبى را انجام دهند و خودشان را اثبات كنند.


با اين تفاسير، كارتان بسيار سخت مى شود! درست است؟
قطعاً همين طور خواهد بود. ما نبايد در اين بازى گول نتايج قبلى شاهين را بخوريم. در اين مسابقه نهايت تلاشمان را مى كنيم تا پيروز شويم و ۳ امتياز ديگر را به اندوخته امتيازى خود بيفزاييم.


در خصوص حضور محمود ياورى روى نيمكت شاهين چه نظرى دارى؟
ياورى مربى بزرگى است. او در حال حاضر با تجربه ترين مربى ليگ است و معمولاً به بهترين شكل ممكن تيمهايش را روانه مسابقات مى كند. براى او در شاهين آرزوى موفقيت مى كنم.
عده اى مى گويند تيمهايى كه هدايتشان را ياورى بر عهده دارد، دفاعى بازى مى كنند. اين موضوع را قبول دارى؟

نه من اين موضوع را قبول ندارم. تيمهاى ياورى سازمان دفاعى را خيلى خوب در زمين اجرا مى كنند و اين يك امر طبيعى در فوتبال است.
اما با توجه به فشار هواداران و جو سنگين ورزشگاه اين احتمال وجود دارد كه شاهين در اين ديدار روى به بازى دفاعى بياورد!
اميدوارم اين اتفاق نيفتد. مطمئن هستم اگر شاهين دفاعى بازى نكند اين تيم را شكست مى دهيم. كارمان سخت است و بايد اميدوار به توانايى هاى بازيكنان باشيم.
در اين ديدار هم تو گلر اول پرسپوليس هستى؟
هنوز چيزى مشخص نيست. من هيچ گاه احساس بى رمقى نكرده ام. چرا كه يك دوست و رقيب خوب به نام عليرضا حقيقى در كنارم است. به هر حال همه چيز به نظر سرمربى بستگى دارد. اگر كرانچار صلاح بداند مقابل شاهين هم بازى خواهم كرد و گرنه بدون هيچ اعتراضى نيمكت نشين مى شوم و از ته قلب آرزوى موفقيت پرسپوليس را مى كنم.
به عنوان سوال آخر، به نظرت اين پرسپوليس مدعى قهرمانى است؟
شك نكنيد همين طور خواهد بود. قبل از بازى با ذوب آهن خيلى ها گفتند كه پرسپوليس با اختلاف مقابل ذوب آهن شكست مى خورد كه ديديد اين اتفاق رخ نداد و اگر كمى دقت مى كرديم به راحتى مى توانستيم اين تيم را شكست دهيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)