پرسپولیس نیوز : كريم انصاري‌فرد بعد از مصاف با فجرسپاسي به مدت 6 مسابقه است كه گل نزده.

 از اين تعداد بازي انصاري‌فرد در تمام مسابقات فيكس بوده و در دقايق پاياني از ميدان بيرون رفته و در تمام مسابقات يكي از دو مهاجم اصلي پرسپوليس بوده است. اينكه چرا كريم انصاري‌فرد دوباره افت كرده و گل نمي‌زند براي پرسپوليسي‌ها و اهالي فوتبال علامت سوال بزرگي است كه احتمالا در ذهن خود كريم هم نقش بسته و پاسخي برايش پيدا نمي‌كند.

تا هفته قبل انصاري‌فرد و ساير مهاجمان پرسپوليس از اينكه هافبك‌ها قادر به ساختن موقعيت براي آنها نيستند گله مي‌كردند اما در همين بازي آخر مقابل گهر، انصاري‌فرد از چند قدمي دروازه و در موقعيتي ايده‌آل توپ را به دستان دروازه‌بان گهر كوبيد تا نشان دهد براي گلزني اعتماد به نفس لازم را ندارد.

بعد از آن گل‌هاي پرتعداد و دو هت‌تريك مقابل پيكان و ملوان (حذفي) بسياري تصور مي‌كردند انصاري‌فرد روي غلتك افتاده و گلزني‌هايش تدوام خواهد داشت. حتي خود انصاري‌فرد هم با اين تصور و تكرار عنوان آقاي گلي، رسيدن به اين عنوان را هدف خود قرار داد و از پيشنهاد اروپايي‌اش گذشت اما شرايط آنگونه كه خودش و هواداران تصور مي‌كردند پيش نرفت؛ كريم در عدد 6 متوقف شده و 6 هفته است كه گل نمي‌زند. در اين ميان او از حمايت كامل يحيي گل‌محمدي و هواداران پرسپوليس هم برخوردار بوده و شرايط براي گلزني‌هاي او مهيا است اما ظاهرا اعتماد به نفس پايين، كم‌دقتي و آسيب روحي ناشي از دعوت نشدن به تيم ملي به اندازه‌اي به او ضربه زده كه در بهترين موقعيت، قادر به گلزني نيست و به دست خودش دوره افتش را طولاني‌تر مي‌كند.

حالا كه كريم انصاري‌فرد گل نزده و هادي نوروزي جانشين او طي مدت 30 دقيقه حضور مقابل گهر يك پنالتي گرفته، يك گل زده و يك بار توپ را به تير دروازه حريف كوبيده اين سوال پيش مي‌آيد كه زوج خط حمله سرخ‌ها مقابل سپاهان متشكل از كدام مهاجمان خواهد بود؟ شايد اگر غلامرضا رضايي محروم نبود مي‌شد تصور كرد زوج رضايي – نوروزي در اين مسابقه شكل بگيرد اما حالا احتمالا از بين قاضي و انصاري‌فرد يكي زوج هادي نوروزي در خط حمله خواهد بود. در اين ميان اگر يحيي گل‌محمدي همچنان قصد حمايت از انصاري‌فرد را داشته باشد باز هم به اين بازيكن ميدان خواهد داد. كما اينكه آمار مي‌گويد زوج نوروزي – انصاري‌فرد موفق‌ترين زوج خط حمله پرسپوليس بوده است اما گل‌محمدي ثابت كرده اهل تغيير است و هيچ بعيد نيست دست از حمايت از انصاري‌فرد بردارد و از محمد قاضي – كه در بازي با گهر با اخم روي نيمكت نشسته بود – استفاده كند.

تقريبا مي‌توان گفت احتمال استفاده از هر يك از اين تركيب‌ها 50-50 است اما حالا نگاه‌ها روي كريم سنگين‌تر شده و شايد در صورت بازي كردن او مقابل سپاهان همين سنگيني نگاه‌ها روي او كارش را براي رسيدن به گل هفتم در ليگ دشوارتر كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)