پرسپولیس نیوز : دو بازیکن آسیایی که یکی عراقی و دیگری فلسطینی است برای حضور در جمع پرسپولیسی‌ها رقابت داشتند که البته جذب ضرغام منتفی شده است.

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برای سمت چپ خط دفاعی نیاز به یک بازیکن دارد و از همین رو آنها به دنبال یک مدافع آسیایی هستند.

ضرغام اسماعیل محمد، بازیکن 20 ساله عراقی که هم‌اکنون با تیم ملی فوتبال کشورش آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌شود روز گذشته (یکشنبه) هم مقابل ایران به میدان رفت. این بازیکن در 20 سالگی 19 بازی ملی دارد و جزو ارکان اصلی خط دفاعی عراق محسوب می‌شود.

اعضای کادرفنی پرسپولیس این بازیکن عراقی را پسندیده‌اند اما تنها مخالف او برای حضور در این تیم حمید درخشان است که بازیکن دیگری را پسندیده است. بازیکن مورد پسند درخشان هم الکسیس نورامبوئنا است که متولد شیلی بوده و ملیت فلسطینی دارد.

مدافع فلسطینی مورد نظر سرمربی پرسپولیس که با 30 سال فقط 5 بازی ملی دارد، بین سال‌های 2013 و 2014 شش ماه بدون تیم مانده بود. الکسیس به تازگی به تیم زسکا بلچاتوی لهستان پیوسته که در این تیم 13 بازی انجام داده و اکنون مدنظر درخشان قرار گرفته است. این بازیکن فلسطینی برای جام ملت‌های آسیا به تیم ملی کشورش دعوت نشده است.

با این وجود درخشان بازیکن فلسطینی را انتخاب کرد تا حضور ضرغام منتفی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)