خبرگزاری پرسپولیس : يك عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي از فراهم شدن مقدمات واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي خبر داد.

حسين گروسي با بيان اين مطلب افزود: در حال حاضر نيز با توجه به اطلاعات به دست آمده، اساسنامه اين دو باشگاه در حال تغيير است.

وي درباره اينكه آيا در صورت واگذاري اين دو باشگاه، استيضاح وزير ورزش منتفي خواهد شد يا خير؟ اظهار كرد: تعدادي از نمايندگان سوال‌كننده معتقد هستند كه بيشتر بودجه ورزش كشور در اختيار دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بوده در حالي كه اگر به سمت ورزش‌هاي انفرادي مانند كشتي، دو و ميداني و يا حتي ورزش‌هاي رزمي سوق داده شود در مسابقات جهاني مدال‌هاي بسياري براي كشور به ارمغان مي‌آيد.

اين عضو فراكسيون ورزش با بيان اينكه المپيك نيز گواه اين موضوع بود، خاطرنشان كرد: اگر خوشبينانه نگاه كنيم كه فوتبال كشورمان روزي به المپيك راه يابد در آن صورت تنها مي‌تواند يك مدال به دست آورد.

گروسي ادامه داد: البته معتقد نيستيم كه به فوتبال توجه نشود اما بايد زيربنايي كار شود و هواداران و طرفداران تيم‌ها بتوانند ورود پيدا كرده و سهام اين دو باشگاه را خريداري كنند.

وي يادآور شد: در اين زمينه بحث‌هاي متفاوتي مطرح است مانند اينكه عده‌اي اين تفكر را دارند كه فوتبال كشور نيز بايد تقويت شده و توجه ويژه‌اي به آن صورت گيرد تا از اين وضعيت و سرخوردگي برخي از تيم‌ها خارج شويم.

اين عضو فراكسيون ورزش بيان داشت: همچنين رايزني‌ها در اين خصوص در حال انجام است، حتي عباسي وزير ورزش و جوانان نيز معتقد است كه اين واگذاري‌ها براي اين دو باشگاه انجام شود.

گروسي در ادامه گفت: البته سوال‌كنندگان موضوع ديگري را نيز مطرح كرده‌اند مانند تغيير و تحولات فدراسيون‌ها كه بايد مورد بررسي قرار گيرد.

وي تصريح كرد: معتقدم با توجه به فضايي كه در كشور حاكم است و نتيجه‌ي خوبي از مسابقات المپيك و پارالمپيك توسط ورزشكاران به دست آمده بايد اين موضوع از طريق مذاكره حل شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)