خبرگزاری پرسپولیس : رئیس سازمان خصوصی سازی از فراهم شدن مقدمات واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی از طریق بورس کشور خبر داد.

محمد رحیم احمدوند روز چهارشنبه در آمل افزود : تاکنون نشست های زیادی در رابطه با واگذاری این دوباشگاه دولتی به بخش خصوصی با افراد صاحب تجربه در این زمینه ، نمایندگان مجلس و مسوولان حوزه ورزش کشور برگزار شد و نتایج خوبی هم به دست آمد.

وی ادامه داد : این نشست ها با هدف ارائه مدلی اصولی برای واگذاری این دو باشگاه برگزار شده تا بدون اینکه حساسیت های بی مورد و نگرانی هایی در میان علاقه مندان به تیم های پرسپولیس و استقلال ایجاد کند، به بخش خصوصی واگذار شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : مدل های قابل پذیرش و ارائه شده کاملا ایرانی و مبتنی برفرهنگ ، اقتصاد و جامعه ایرانی است.

وی افزود : همسو با این ، واگذاری دو باشگاه باید بویژه در بحث مالی باید به صورت کامل شفاف باشد.

احمدوند با بیان اینکه هنوز زمان دقیق و رسمی واگذاری نهایی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی مشخص نشده است ، یادآور شد : با توجه به نقش مهم و سابقه این دو باشگاه پرطرفدار پایتخت و حساسیت های زیادی که به لحاظ واگذاری آن به بخش خصوصی و نحوه نگهداری آنها وجود دارد ، عرضه سهام آن در بازار بورس و واگذاری به بخش خصوصی با تاخیر همراه شده است.

وی گفت : البته در سال های اخیر با هم ردیف شدن تیم های فوتبال شهرستانی با باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا حدودی حساسیت های بی مورد در رابطه با واگذاری آنها به بخش خصوصی کاهش یافته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)