بررسی پیشنهادات شیث رضایی

مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به اینکه علی دایی شیث رضایی مدافع این تیم را در اختیار باشگاه قرار داده  امکان انتقال وی به یکی از تیم های داخلی یا خارجی وجود دارد.

 

به گزارش مرجع خبری با توجه به اینکه علی دایی شیث رضایی مدافع این تیم را در اختیار باشگاه قرار داده است ، مسئولان این تیم درصدد هستند هر طور که شده امکان انتقال این بازیکن به یکی از تیم های داخلی و یا قطری را فراهم آورند تا هم جای خالی وی در لیست باز شود و هم این بازیکن بتواند به فوتبال خود ادامه دهد.

 

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد جدی ترین پیشنهاد شیث از تیم استیل آذین است و مسئولان  پرسپولیس با وجود رابطه نه چندان خوب با مدیران استیل آذین مصر هستند تا انتقال شیث به قطر تحقق یابد و در صورت عدم موفقیت این انتقال به بررسی پیشنهادات داخلی وی بپردازند.

 

 

السد و الاهلی قطر تیم هایی هستند که خواهان شیث رضایی بوده اند و مبلغ پیشنهادی هم چیزی حدود 500 هزار دلار عنوان شده است .

 

اما جدیدترین صحبت ها حاکی از پیشنهاد معاوضه شیث رضایی و مهدی مهدوی کیا در نیم فصل است . کادرفنی استیل آذین به شدت به دنبال جذب یک مدافع میانی است و گزینه نخست آنان کاپیتان دوم پرسپولیس می باشد . از سوی دیگر و با توجه به تراکم بازیکن در سمت راست خط دفاعی تیم استیل آذین جدایی مهدوی کیا چندان به این تیم ضربه نخواهد زد.

 

این انتقال در نیم فصل لیگ برتر انجام خواهد شد در صورتی که 4 سوی ماجرا یعنی باشگاه های پرسپولیس ،  استیل آذین  و خود شیث رضایی و مهدوی کیا با آن موافقت کنند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)