مرجع خبری پرسپولیس : در روزی که پرسپولیس با ارائه چهره ای متزلزل از بازی با ملوان یک تساوی برای هوادارنش به ارمغان آورد، هوار محمد عراقی یکی از بهترین های میدان بود. آن هم در حالی که برای اولین بار از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار می گرفت. حرف های ملامحمد عراقی را در این ارتباط می خوانید :

*  بازی مقابل ملوان چطور بود؟

– در مجموع پرسپولیس خوب بود درست مثل ملوان، اما توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد و همین قضیه کارمان را سخت کرد.

* اما تقریبا همه هواداران از داور بازی گله می کردند.

– من کاری به اشتباهات داوری ندارم چون داور هم مثل من و سایر بازیکنان که پاس اشتباه می دهند یا شوت بد می زنند گاهی دچار اشتباه می شود، پس نباید او را به خاطر اشتباهات سهوی مورد انتقاد قرارداد.

* کارشناسان می گفتند داور یک پنالتی مسلم را به سود پرسپولیس اعلام نکرد. در این مورد چه نظری داری؟

– بگذارید کارشناسان در مورد داوری صحبت کنند نه من!

* البته در مورد ترکیب پرسپولیس و تغییرات آن نیز انتقاد هایی به زلاتکو کرانچار وارد شده است.

– اصلا قصد ندارم در کار کادر فنی دخالت کنم اما یک سوال برایم باقی مانده . نمی دانم چرا باید کریم باقری از ترکیب تیم بعد از پایان نیمه اول خارج شود؟ این قضیه برای من سوال بزرگی را به وجود آورده بود و حتی می تواتنم بگویم تمرکزمان را به خاطر عدم حضور باقری از دست داده بودیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما امثال کریم باقری با اینکه سن و سالشان بالاست اما حضورشان در زمین می تواند برای بازیکنان جدید مثل من مایه قوت قلب باشد. وقتی در پایان استراحت بین دو نیمه به میدان آمدیم من آقا کریم را ندیدم و همین مسئله باعث تعجبم شد. حتی از بازیکنان دیگر هم پرسیدم که وی کجاست، اما بعدا متوجه شدم باقری تعویض شده و برایم سوال شد که چرا باید تعویض شود.

* بازی اولی بود که برای پرسپولیس از ابتدا به میدان می رفتی اما در زمانی که پرسپولیس از حریف خود عقب افتاده بود چرا برای زدن ضربه پنالتی پیش قدم شدی چون اگر آن توپ گل نمی شد هواداران طاقتشان تمام می شد؟

– من پنالتی های حساس تر از این را هم گل کرده ام. در تیم ملی عراق دقایق 88 تا 93 هم پنالتی زده ام. اصلا وقتی داور سوت زد خودم رفتم و توپ را گرفتم تا پنالتی بزنم. به هر حال برای خودم عجیب نبود که پنالتی گل شود و به همین خاطر شادی زیادی هم به خاطر آن انجام ندادم. گل کردن یک پنالتی که شادی ندارد.

* فضای ورزشگاه را چطور دیدی؟

– واقعا از این وضعیت ناراحتم که هواداران پرسپولیس می آیند، برای تشویق پرسپولیس انرژی می گذارند و در پایان با ناراحتی ورزشگاه را ترک می کنند. این موضوع اصلا خوب نیست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)