پرسپولیس نیوز : منابع مطبوعاتی باشگاه رئال مادرید اسپانیا از تایید سفر و توافق با هیات اعزامی باشگاه پرسپولیس با این باشگاه اظهار بی اطلاعی کرده وگفتند، تازمانی که توافقات بطور رسمی امضا نشود، آن را تایید نمی کنیم.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی درمادرید در پی انتشار خبر سفر مدیر عامل و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مادرید به منظور مذاکرات با مسوولان باشگاه رئال مادرید برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو باشگاه، با بخش مطبوعاتی باشگاه اسپانیایی تماس گرفته و جویای جزئیات این مساله شد.

در این مورد، منابع مطبوعاتی رئال مادرید ضمن بی اطلاعی از برگزاری مذاکرات بین دو باشگاه خاطرنشان کردند که آنها از برنامه مسوولان باشگاه در این مورد اطلاعی ندارند افزون بر اینکه نمی دانند آیا مذاکره ای صورت گرفته یا که صورت خواهد گرفت.

منابع مذکور افزودند که به رغم برگزاری گفتگوها،تاهنگامی که توافقات احتمالی به طور رسمی امضا نشوند،باشگاه از اعلام آن خودداری می کندوفقط با امضای توافقات، این خبر در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

ازسوی دیگر، رایزن فرهنگی و ورزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید خاطرنشان کرد که نمایندگی کشورمان از موضوع خبر سفر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اسپانیا از طریق رسانه های ایرانی باخبر شده و تاکنون نیز با آنها تماسی نگرفته ا ند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)