پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در صحبت کوتاهی که با قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس مقابل خبرنگاران داشت در مورد عدم رعایت سقف بودجه از سوی پرسپولیس مناظره کوتاهی را انجام داد.

در حاشیه جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و سازمان لیگ غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و محمدحسین نژادفلاح با یکدیگر مناظره کوتاهی انجام دادند.

غلامرضا بهروان در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با جذب برانکو هزینه‌هایش از سقف بودجه بالاتر رفته است، عنوان کرد: این موضوع را بررسی می‌کنیم و کمیسیونی تشکیل می‌دهیم که مطمئنا باعث می‌شود این مسئله از چشم ما دور نماند. پس از بررسی دقیق این مسئله در مورد آن تصمیم می‌گیریم.

نژادفلاح در صحبت راجع به این مسئله خاطرنشان کرد: بله درست است که ما از سقف بودجه بالاتر رفتیم اما به خاطر شرایطی که داشتیم نمی‌توانستیم منتظر بمانیم تا سقف بودجه را رعایت کنیم و کارمان را با درخشان ادامه دهیم. مجبور بودیم تیم را تقویت کنیم.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد با این مسئله برخورد کند، گفت: فعلا صحبتی از برخورد نمی‌کنیم اول باید با باشگاه پرسپولیس مکاتبه کنیم تا از میزانی که پرسپولیس از سقف بودجه فراتر رفته باخبر شویم آن زمان از طریق کمیسیون این مسئله را بررسی خواهیم کرد. قبول دارم نژادفلاح تازه به پرسپولیس آمده و اکثر قراردادها قبل از او بسته شده‌اند و به همین خاطر قرار نیست اشتباه کسی را او بپذیرد ولی اگر لازم باشد ما در مورد اشتباهات دیگران از نژادفلاح پاسخ می‌خواهیم. (باخنده).

نژادفلاح در این مورد عنوان کرد ما مشکلی با سازمان لیگ نداریم ولی باز هم می‌گویم تازه به پرسپولیس آمدم و این قراردادها از قبل بسته شده بود.

غلامرضا بهروان پس از پایان صحبت با نژادفلاح در مورد اینکه علی نظری جویباری در مصاحبه‌ای اعلام کردیم جلسات هم‌اندیشی کلیشه‌ای است و هیچ صحبت جدیدی در آن مطرح نمی‌شود، گفت: جویباری دیر وارد جلسه شد و خیلی زود رفت. به همین خاطر او این حرف رامی‌زند. بدون شک اگر او بیشتر تحمل می‌کرد به مباحث اصلی می‌رسید چرا که صحبت‌های مهمی در این جلسه مطرح شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)