پرسپولیس نیوز :مربی تیم پرسپولیس گفت:ما از روز پنجشنبه فکر و ذکرمان را به بازی ذوب آهن معطوف کرده ایم و از حال و هوای بازی با تراکتور خارج شدیم.

جواد منافی درباره پیروزی تیمش در بازی هفته نخست مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:به نظرم این بازی را برخی بی جهت و بیش از اندازه حساس کرده بودند.قبول دارم که مسابقه میان دو تیم پرطرفدار لیگ برتر برگزار می شد اما بیان برخی مسائل باعث به وجود آمدن جو احساسی شده بود.

وی ادامه داد:در مجموع از دید فنی اگر بازی را ارزیابی کنیم باید بگویم که پرسپولیس موقعیت های زیادی در این مسابقه داشت و شایستگی پیروزی را داشت.روند بازی به شکلی بود که من اطمینان داشتم به گل می رسیم.خوشحالم مسابقه هفته نخست را با برتری پشت سرگذاشتیم.این سه امتیاز در ادامه فصل به ما کمک زیادی می کند.

مربی پرسپولیس درباره اعتراض تراکتوری ها به قضاوت محسن قهرمانی در این بازی اظهار داشت:این در فوتبال ایران یک رسم است که تیمی که می بازد پای داوری را وسط می کشد و معدود تیم هایی هستند که وقتی شکست می خورند به داوری طعنع نمی زنند.به نظر من در صحنه های مشکوک بازی اخراج اسدی درست بود.در بحث پنالتی هم ما پس از 30 سال حضور در این فوتبال هنوز خودمان نفهمیده ایم که دست به توپ و توپ به دست کدام است.واقعا تشخیص آن صحنه خیلی سخت و دشوار بود.به هر حال خوشحالم پرسپولیس در جریان بازی به گل رسید.

منافی درباره بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت:ما از روز پنجشنبه فکر و ذکرمان را به بازی ذوب آهن معطوف کرده ایم و از حال و هوای بازی با تراکتور خارج شدیم.ذوب آهن هم تیمی است که در پلی آف حضور داشته و قطعا انگیزه بالایی برای دیدار با پرسپولیس دارد.با این وجود به طور حتم به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم تا به روند صعودی مان ادامه بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)