پرسپولیس نیوز : جواد منافی گفت:امیدوارم پرسپولیس رویایی هواداران را در فصل جدید ببینیم.

وی درباره شایعه حضورش در کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد:من هم از طریق برخی دوستان و رسانه ها از این موضوع باخبر شدم ولی هنوز چیزی قطعی نیست.منتظرم تا دایی برگردد و صحبت کنیم.به هر حال ما فصل گذشته هم در راه آهن کار کردیم و خیلی سال قبل همبازی بودیم.اگر این افتخار را پیدا کنم که در خدمت پرسپولیس باشم با تمام وجود داشته هایم را در اختیار تیم دوران جوانی ام قرار می دهم.

منافی درباره اینکه چقدر به موفقیت پرسپولیس در فصل آتی خوشبین است اظهار داشت:همه چیز در گروه برنامه ریزی است که در پیش فصل انجام می دهیم.باید شرایط به سمتی برود که بتوانیم تیم را خوب ببندیم و نفرات موجود را حفظ کنیم.امیدوارم پرسپولیس رویایی هواداران را در فصل جدید بسازیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در دفاع چپ_پستی که خودش در آن بازی می کرد_پرسپولیس فعلی را توانمند می بییند گفت:مهرداد پولادی و امیر حسین فشنگچی دو بازیکنی بودند که فصل گذشته در دفاع چپ بازی می کردند.به نظرم هر دو توانمندی های خوبی دارند.البته فشنگچی دو سال در تیم های پایه پرسپولیس شاگرد خودم بود و به خوبی از تواناییهای او با خبرم. اگر قسمت باشد و در کادر دایی باشم به فشنگچی و پولادی کمک می کنم تا بهتر و بهتر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)