پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان نسبت به کار سختی که دارند توجیه شده‌اند. ما حالا به شرایطی رسیده‌ایم که دیگران آن را می‌خواهند.

پس برای حفظ آن و رسیدن به قهرمانی می‌جنگیم و مشکلات نمی‌تواند به پرسپولیس لطمه بزند و سد راه ما بشود.

جواد منافی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. البته هنوز تا رسیدن به نقطه ایده‌آل که در ذهن ما است، فاصله داریم ولی حالا هماهنگی نسبی ایجاد شده و اعتماد به نفس تیم هم برگشته است. آماده می‌شویم آخرین بازی نیم فصل را انجام بدهیم و نیم فصل دوم را به عنوان صدرنشین آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در این هفته‌های اخیر بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و بین بازی‌ها بیشتر روی ریکاوری بچه‌ها تمرکز کردیم. خوشبختانه در همن مقطع که فشار زیاد بود با چهار پیروزی پیاپی عملکرد خوبی از بچه‌ها رقم خورد. تا چند هفته پیش صحبت از این بود که دو پیروزی پیاپی نداشتیم ولی حالا اولین پیروزی خارج از خانه را کسب کرده‌ایم و بچه‌ها به خوبی آگاه شده‌اند که برای ماندن در صدر، در پنجمین بازی پیاپی پیروز شوند. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم. الان هم هوادارانمان خوشحال شده‌اند و هم خودمان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم. در کل اتفاقات خوبی برای تیم روی داده است.

از مربی پرسپولیس می‌پرسیم آیا بازیکنان توجیه هستند که در باد صدرنشینی نخوابند، وی پاسخ می‌دهد: ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم، خیلی از آنها عضو تیم ملی هستند یا سوابق ملی دارند. آنها قطعا به سختی کاری که در پیش داریم آگاه هستند و برای اینکه موقعیت فعلی را حفظ کنیم نیاز به تلاش مداومی داریم. تیم‌های دیگر در تکاپو هستند و البته ما به بازی دیگران فکر نمی‌کنیم و روی بازی‌های خودمان تمرکز داریم. سرنوشت در دست خودمان است و به امید خدا در پایان فصل قهرمان خواهیم بود اما قبل از آن تلاش شبانه روزی لازم است.

منافی ادامه داد: پرسپولیس با لیاقت به صدر جدول رسیده است ولی تداوم صدرنشینی مهم است. فوتبال است و هزار و یک اتفاق در دل خود دارد. در این باره با بازیکنان صحبت شده و کاملا هوشیار هستیم و برای حفظ صدرنشینی می‌جنگیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره بعضی مسائل پیش آمده در روزهای اخیر تصریح کرد: مشکلات همیشه وجود داشته است. اکثر تیم‌ها با مسائل مالی روبرو هستند ولی مسوولان تیم و باشگاه بویژه آقایان دایی و رویانیان در حال پیگیری مسائل هستند و این مشکل برطرف می‌شود. همین حالا هم بچه‌ها کاملا با انگیزه در تمرینات حاضر هستند و می‌خواهند آنچه را با زحمت به دست آورده‌اند و دیگران آن را می‌خواهند با تمام وجود حفظ کنند. چنین مواردی نمی‌تواند به تیم بزرگی مثل پرسپولیس لطمه بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)