پرسپولیس نیوز: مربی پرسپولیس ضمن اعلام این موضوع که اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در اردبیل راضی کننده بوده، گفت: سال خوبی در انتظار پرسپولیس است.

جواد منافی درباره اردوی 10 روزه پرسپولیس در اردبیل عنوان کرد: به موقع به اردبیل آمدیم و همه چیز هم روی روال طبیعی خود پیش رفت. در مجموع این اردو برای کادر فنی راضی‌کننده بود.

وی در پاسخ به این سوال که «شروع زودهنگام تمرینات بدنسازی پرسپولیس چقدر روی روند آماده‌سازی این تیم تاثیرگذار است؟»، اظهار داشت: مطمئنم این مسئله روی روند تیمی پرسپولیس در طول فصل تاثیر مثبت دارد. چند سالی بود که پرسپولیس تا دقیقه 90 مربی نداشت و عملا بدنسازی نمی‌کرد اما این فصل شرایط فرق می‌کند، تمرینات زود شروع شده و بازیکنان مدنظر یکی، یکی جذب می‌شوند. فکر می‌کنم سال خوبی در انتظار پرسپولیس است.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه سرخپوشان در چه پستی نیاز به جذب بازیکن دارند، گفت: آقای دایی در پست‌هایی که احساس نیاز بود نفرات موردنظر را به باشگاه اعلام کرده است. در این مورد سرمربی تیم باید صحبت کند.

منافی در پاسخ به این سوال که «آیا پرسپولیس می‌تواند این فصل پدیده‌ای را به فوتبال ایران معرفی کند؟»، تصریح کرد: دایی به بازیکنان جوان بها می‌دهد. اگر قسمت باشد از بازیکنان جوان هم استفاده می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)