پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بستن تیم این فصل از سال قبل شروع شده بود. حالا جوان‌های با تجربه‌ای داریم و اعتماد به جوان‌ها همیشه جواب می‌دهد، بویژه که آنها کنار نفرات آبدیده‌ای قرار گرفته‌اند.

جواد منافی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: خوشبختانه تا این لحظه همه چیز طبق برنامه پیش رفته است. آخرین مرحله بدنسازی را هم اینجا در ترکیه پشت سر می‌گذاریم. چند بازی تدارکاتی هم داریم که کمک می‌کند تیم به شرایط مسابقه برگردد و انتظار داریم در شرایط آرمانی مسابقات لیگ را شروع کنیم.

یکی از مهمترین مزیت‌های ما در این فصل آن است که اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم و این کمک می‌کند خیلی زودتر به نتیجه برسیم. البته طبیعی است که بازی‌های اول همیشه سخت باشد ولی برنامه و هدف ما این است که لیگ را با قدرت و طبق انتظار هواداران آغاز کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بستن تیم فصل پیش رو در واقع از فصل گذشته آغاز شد. آنچه مسلم شده اینکه آقای دایی صد در صد به جوان‌ها اعتقاد دارد. پیش از شروع فصل قبل، انتقادهای زیادی از نحوه بسته شدن تیم شد اما نتیجه این بود که بازی‌های روانی رقم خورد. به طور قطع از آن زمان این اندیشه توسط سرمربی دنبال می‌شد که این نفرات در سال‌های آینده نقطه اتکا می‌شوند.

وی افزود: حالا همان جوان‌ها، با تجربه هم شده‌اند و حتی آینده تیم ملی را خواهند ساخت. ترکیب آنها و بازیکنان آبدیده و با تجربه تیم کاملی درست می‌کند. یکسری جوان هم در این فصل کنار آنها آبدیده می‌شوند و انتظار داریم بچه‌ها راحت تر بازی کنند.

منافی تصریح کرد: البته سال قبل یکسری بچه‌های جوان جدا شدند. به هر حال کار در پرسپولیس خیلی سخت است و تیم‌های دیگر اصلا به اندازه پرسپولیس هوادار و چالش ندارند. به همین دلیل باید به بازیکن جوان زمان داد، خودشان هم باید صبور و هدفمند باشند و جوان‌های تازه وارد هم باید این مسائل را بدانند و بها دادن به جوان‌ها، همیشه جواب می‌دهد.

وی درباره برنامه کادر فنی با توجه به ادامه گفتگوها با چند نفر از بازیکنان گفت: آنها بازیکنان ارزشمندی هستند و بویژه در آسیا می توانستند خیلی کمک کنند. امیدواریم مشکل حل شود و این بچه‌ها کنار ما باشند. ما همین حالا بازیکنان خیلی خوبی در تمام پست‌ها داریم ولی فوتبال است و هزار و یک حادثه، هر چه دستمان پرتر باشد بهتر است اما باز هم تاکید می‌کنم لیگ را با قدرت شروع خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)