پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی، سوپر جام را هم از آن خود خواهد کرد و قطعاً بازیکنان بابت این موضوع انگیزه‌شان چند برابر می‌شود.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس این فصل از لحاظ مدیریتی و ثبات کادرفنی بهترین تیم مسابقات بود. یحیی گل‌محمدی چندین سال در این تیم حضور دارد و ثبات در مسائل فنی و هماهنگی تیمی نقش بسزایی در قهرمانی پرسپولیس داشت، در حالی که سایر تیم‌های مدعی تغییرات زیادی در پست مدیرعاملی و سرمربیگری تیم‌های‌شان داشتند. پرسپولیس تیم یک دست‌تری نسبت به تیم‌های دیگر داشت و قبل از آغاز فصل، گل‌محمدی با کمک مدیریت باشگاه توانست بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

وی افزود: بازگشت علیرضا بیرانوند و به خدمت گرفتن چند مدافع خوب، در قهرمانی پرسپولیس بسیار تاثیرگذار بود. تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس بسیار همدل بودند تا این فصل قهرمان شوند و شخصیت قهرمانی داشتند. پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر توانست در دربی، استقلال را شکست بدهد و این پیروزی در بازی‌های انتهای فصل از نظر روحی و روانی به پرسپولیس برای قهرمانی کمک شایانی کرد.

*بازی با هوادار آسان نیست، اما‌ بازیکنان انگیزه بالایی دارند

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس و هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر انگیزه بالایی مقابل هوادار دارد، با اینکه بازی آسانی نیست، اما بازیکنان باتجربه و باانگیزه می‌توانند بازی هوشمندانه‌ای را انجام بدهند و با شکست این تیم، به فینال صعود کنند. پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی، سوپر جام را هم از آن خود خواهد کرد، قطعاً بازیکنان بابت این موضوع انگیزه‌شان چند برابر می‌شود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص کیفیت رقابت‌های این فصل لیگ برتر تصریح کرد: امسال در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال رقابت بسیار نزدیکی داشتند که باعث جذاب‌تر شدن مسابقات لیگ شده بود. لذت فوتبال به این موضوع است که تا آخرین لحظه قهرمان رقابت‌ها مشخص نباشد.

*مربیانی زیاد خوبی داشتیم که می‌توانستند سرمربی تیم امید باشند

مربی پیشین تیم فوتبال نساجی درباره جدایی از این تیم تاکید کرد: در نیم فصل اول خوب شروع کردیم و تا رده پنجم جدول لیگ برتر صعود داشتیم. دنبال بهانه نیستیم، اما تیم باید در نیم فصل دوم تقویت می‌شد، چون میانگین سنی بازیکنان‌مان بالا بود. مسلماً در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است و کادر فنی ۷-۸ بازیکن مدنظر داشت و هیچکدام جذب نشدند. اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم نتایج خوب نیم فصل اول را در نیم فصل دوم بگیریم و توافقی از نساجی جدا شدیم.

منافی درباره سرمربیگری رضا عنایتی در تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: تصمیمی گرفته شده، اما مربیانی زیاد خوبی که در مسابقات لیگ برتر بودند و می‌توانستند سرمربی تیم امید باشند، اما قرعه به نام عنایتی افتاده است. امیدوارم تیم امید این بار بتواند طلسم عدم حضورش در بازی‌های المپیک را بشکند. باید برای راه‌یابی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همه جانبه تیم امید حمایت شود، تمام امکانات در اختیار این تیم قرار گیرد و باشگاه‌ها بازیکنان مدنظر سرمربی را به موقع به تیم امید بدهند. بهترین بازی‌های تدارکاتی را برای آن‌ها مهیا کرد تا نتایج خوب گرفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)