پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این عقید است که این تیم با عدم بازگشت اوسمار لوس ویرا با چالشی بزرگ مواجه خواهد شد.

جواد منافی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت مبهم نیمکت پرسپولیس و صحبت‌های دیشب علیرضا بیرانوند در مورد قطعی شدن جدایی اوسمار از جمع سرخپوشان گفت: بعد از قهرمانی پرسپولیس، این بهترین فرصت برای اوسمار است تا در لیگ نخبگان آسیا مربیگری کرده و خودش را مطرح کند، آنهم در حالی که او در سال‌های گذشته هرگز با تیمی قهرمان نشده بود و اولین جام را با پرسپولیس به دست آورد. من دلیل عدم بازگشت اوسمار را نمی‌دانم و شاید او می‌خواهد قیمتش را بالا ببرد. برنگشتن او برای من قابل هضم نیست و فکر می‌کنم اوسمار در نهایت راضی به برگشت شود.

وی در مورد اینکه اگر اوسمار برنگردد، گزینه داخلی بهتر است یا خارجی، تأکید کرد: باشگاه باید قبل از اتمام فصل فکر این روزها را می‌کرد و با اوسمار به توافق قطعی می‌رسید. حتی باید قرارداد بازیکنان هم تمدید می‌شد، ولی حالا پرسپولیس با نیامدن اوسمار، وارد چالشی بزرگ می‌شود و از طرفی محدودیت زمان هم کار را برای باشگاه سخت‌تر خواهد کرد. در بین گزینه‌های ایرانی که می‌توان از علی دایی و یحیی گل‌محمدی اسم برد، وضعیت گل‌محمدی که مشخص است و دایی هم معلوم نیست که تمایلی برای مربیگری داشته باشد یا خیر. اگر هم قرار باشد مربی خارجی بیاید، بحث مشکلات مالی مطرح است، در ضمن مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا فوتبال ایران را بشناسد و این موضوع هم در نوع خودش مشکل‌ساز است.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه عنوان می‌شود گزینه‌هایی مثل دایی و اسکوچیچ در لیست پرسپولیس قرار دارند، اظهار داشت: دایی در فوتبال ایران شخصیت بزرگی است و همه دوست دارند او را دوباره در فوتبال ببینند. اسکوچیچ هم شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، ولی من بین این دو نفر علی دایی را ترجیح می‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)