پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان کاملا توجیه شده‌اند و می‌دانند که در کرمان نباید به غیر از سه امتیاز فکر کنیم.

جواد منافی درباره بازی خارج از خانه پرسپولیس برابر مس کرمان تصریح کرد: در همان تبریز معلوم شد که در خارج از خانه به هیچ وجه ضعیف‌تر نیستیم. تازه تراکتورسازی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ است. با این وجود کاملا تحت فشار ما بود. از این جهت مشکلی نداریم. به هر حال باید سعی کنیم در کرمان از برتری که خواهیم داشت، نتیجه دلخواه را بسازیم. فاصله امتیازات در جدول کم است و یک غفلت می‌تواند تغییرات زیادی ایجاد کند. بازیکنان توجیه هستند که امتیاز دادن در شرایط کنونی می‌تواند در پایان فصل مشکل‌ساز شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه‌کشی جام‌جهانی هم به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر از این می‌شد ولی در گروه بدی نیستیم. آرژانتین که جایگاه خودش را دارد. روی کاغذ همه آرژانتین را یکی از تیم‌های صعود کننده می‌دانند. نیجریه هم از تیم‌های قدرتمند است ولی تیمی نیست که نتوانیم از آن بگذریم. البته به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز داریم و وقتی از هر جهت آماده بودیم آنگاه شامل این قاعده می‌شویم که در بازی فوتبال هر اتفاقی ممکن است و بالاخره توانایی صعود داریم اما با یک آماده‌سازی مناسب.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)