پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پیروزی مقابل صبا این تیم را از هجمه انتقادات اخیر نجات داد.

در خصوص پیروزی 3 بر یک پرسپولیس برابر صبای قم عنوان کرد:‌ تیم صبا در نیمه اول و دوم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت اما این پرسپولیس بود که از نظر فوتبالی بهتر و سنجیده‌تر کار کرد. ما توانستیم موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف خلق کنیم و به گل برسیم و با بازگشت به کورس قهرمانی انتقادات و هجمه به تیم را کمتر کنیم.

وی با بیان اینکه پنالتی گرفته شده برای صبا درست نبود، افزود: پنالتی گرفته شده برای صبا مشکوک بود و بازیکن این تیم با زرنگی از داور پنالتی گرفت، هر چند که این پنالتی نیز با درخشش نیلسون مهار شد. او ضمن مهار این پنالتی چندین عکس‌العمل فوق العاده داشت و دروازه ما را از فروپاشی نجات داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا نیلسون بعد از بازی با صبا عصبانی و ناراحت بود، گفت: نیلسون جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار با صبا بود اما از گلی که در دقیقه 90 دریافت کردیم خیلی ناراحت شد. این اتفاق یک بار هم در دیدار مقابل فولاد برای نیلسون افتاده بود و بار دیگر باعث ناراحتی او شد. البته نیلسون انتظار داشت به عنوان بهترین بازیکن فنی هم انتخاب شود که این گونه نشد.

منافی با بیان اینکه 2 نتیجه بد مقابل گسترش فولاد و فجرسپاسی پرسپولیس را تا حدودی از کورس دور کرد، اظهار داشت: پس از این اتفاقات و اعتصابی که صورت گرفت، بازیکنان با هم عهد بستند که به خاطر هواداران و خودشان بهترین عملکرد را داشته باشند اما برخی دوستان یکطرفه از بازیکنان و کادر فنی انتقاد کردند. بازیکنان هم پس از این انتقادات تلاش و یکدلی را بیشتر کردند و شرایط بهتری را رقم زدند و دوباره پرسپولیس را تبدیل به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کردند.

وی با اشاره به تعطیلی طولانی مدت لیگ خاطرنشان کرد: تیم‌های چون استقلال، فولاد و سپاهان که جزو مدعیان قهرمانی هستند بعد از عید از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و با آمادگی بالا وارد لیگ می‌شوند اما تیم ما باید طوری برنامه‌ریزی کند که بازیکنان در شرایط بازی باشند. مطمئناً این موضوع برای ما مشکلاتی را ایجاد می‌کند اما باید سعی کنیم با برنامه‌ریزی مناسب مشکل تعطیلی طولانی مدت لیگ را حل کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرخپوشان می‌توانند قهرمان لیگ شوند، گفت: هیچ تیمی در بین مدعیان نمی‌تواند از قهرمانی مطمئن باشد، چون در هفته‌های پایانی اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. باخت سنگین تراکتورسازی برابر راه‌آهن را کمتر کسی پیش بینی می‌کرد و این از آن دسته اتفاقاتی است که در هفته‌های پایانی رخ می‌دهد اما با این وجود ما سعی می‌کنیم با 3 برد در 3 بازی آینده به کارمان در لیگ خاتمه دهیم. معتقدم در بازی‌های پیش رو سایر مدعیان امتیاز از دست خواهند داد و اینگونه می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)