پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده‌اند اما مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهیم شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جواد منافی درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید بازی‌های اول همیشه برای همه تیم‌ها سخت و دشوار است. برای ما و تراکتورسازی هم اینطور بود. برنامه‌ریزی خاصی انجام دادیم تا هیچ چیز به اما و اگر سپرده نشود و به پیروزی برسیم به ویژه که تراکتورسازی از بهترین تیم‌های لیگ است و خوشبختانه به هدف خودمان رسیدیم.

وی ادامه داد: پیروزی در اولین بازی هدیه به هواداران بود. آنها 90 دقیقه تیم را حمایت کردند و ما از خوشحالی آنها شاد هستیم. ما خودمان جزو خانواده پرسپولیس هستیم. خیلی خوب درک می‌کنیم که آنها در این مدت چقدر سختی کشیده‌اند و همین انگیزه‌ای است برای اینکه برای تداوم پیروزی‌ها بیشتر تلاش کنیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به حساس شدن تیم‌ها روی پرسپولیس، چه برنامه‌ای برای ادامه پیروزی‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی از روز اول انجام شد و بر همین اساس یک دوره بدنسازی و آماده سازی خیلی خوب داشتیم. البته بچه‌ها هنوز صد در صد آماده نشده‌اند و در جریان بازی‌ها شاهد پیشرفت فردی و تیمی آنها خواهیم بود. با این وجود خوب بازی کردند. شما مطمئن باشید این تیم روز به روز بهتر خواهد شد. ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه که گرد آمده‌اند این شانس را بیشتر می‌کند. جوان‌ها کم کم به آمادگی لازم می‌رسند و وقتی با شرایط وفق پیدا کردند، سطح فنی بالاتری را به نمایش می‌گذارند.

منافی با اشاره به حضور پرتعداد تماشاگران، تصریح کرد: انتظار چنین استقبالی را داشتیم. این امر نشان می‌دهد آنها به تیم اعتماد کرده‌اند. به اعتقاد من اگر بازی، روز پنجشنبه یا جمعه برگزار شده بود، ورزشگاه پر می‌شد. آنها 90 دقیقه از تیم خودشان حمایت کردند و بچه‌ها هم متقابلا سنگ تمام گذاشتند.

چپ پای تکنیکی سابق پرسپولیس درباره احساسش از بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی با پرسپولیس پس از آن تصادف و خداحافظی تلخ از فوتبال گفت: آن خاطره تلخ همیشه با من است اما قسمت این بود که فوتبالم آنجا تمام شود. حالا امیدواریم قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. روز چهارشنبه هم حس و حال خاصی داشتم. به محض ورود به ورزشگاه و روبرو شدن با هواداران همه آن خاطرات قدیمی برایم زنده شد. فقط می‌توانم بگویم هواداران بدانند من و همه اعضای کادر فنی عاشق پرسپولیس هستیم. پرسپولیس در خون ما است و احساسات هواداران را لمس می‌کنیم، مطمئن باشند هر چه در چنطه داریم برای موقعیت تیم وسط گذاشته‌ایم.

منافی در پایان درباره ارزیابی خود از وضعیت جناح چپ پرسپولیس یادآور شد: به نظرم مشکلی نداریم، حسینی از بهترین خریدهای ما بود و کار خود را در اولین بازی به خوبی انجام داد. منتظریم مشکل پولادی حل شود و زودتر به تیم برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)