پرسپولیس نیوز : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود یکی مثل کریم باقری بازیکن نباید به خودش اجازه ایجاد حاشیه بدهد.

جواد منافی  در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنان پر حاشیه تیم پرسپولیس و همچنین صحبت‌های حمید استیلی در خصوص لیست ابتدای فصل تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

اوضاع پرسپولیس بعد از برد مقابل پیکان و در آستان دیدار حساس با بنیادکار و سپس دربی را چگونه می بینید؟

برد به موقعی بود. من حس می کنم استرس باعث شده بود تیم نتواند حتی مواقعی که از حریف جلو افتاده نتیجه را حفظ کند.این برد باعث رفع آن ذهنیت ها و استرس ها شد و حالا در آستانه در این دو دیدار مهم امیدوارم بچه ها بتوانند با صعود از گروه خود در آسیا و برد در دربی فصل را به خوبی به پایان ببرند.

 حواشی برخی بازیکنان دردسر ساز شد و عاقبت برانکو رای به اخراج آنها داد.

من چون در تیم نیستم نمی توانم در این باره اظهار نظری داشته باشم اما می دانم با وجود یکی مثل کریم باقری بازیکن نباید به خودش اجازه ایجاد حاشیه بدهد.

اخیرا حمید استیلی در مصاحبه ای گفته بود که هیات مدیره ابتدای فصل همه نفرات مدنظر کادر فنی را جذب کرده و حتی اجازه نداده که نوری و نورمحمدی که در لیست مازاد دایی بودند جدا شوند. در مورد خلعتبری و رفتن او از پرسپولیس هم منکر ادعای دایی شده است.

اتفاقا مصاحبه را خواندم.دوستان فکر می کنند مردم حافظه شان ضعیف است.قبل از هرچیز بهتر است بروند مصاحبه 17 آذر ماه امیر عابدینی را بخوانند که گفته بود «حاصل کار این دو مربی بر می‌گشت به ستاد در ستاد و فرماندهی، اگر ستاد موافق فرمانده نباشد، نتیجه اش می شود این که شده. آن روزها سیاسی بضاعت باشگاه را تنگ کرده بود و نمی گذاشت دایی بازیکن بگیرد، این به آن جهت بود که دایی در تنگنا قرار بگیرد و برود منهای آقای رحیمی و بعضی از اعضای هیات مدیره بقیه بر این باور بودند که اگر دایی باشد خودش همه کاره است. در حضور خود من استیلی و سیاسی اصرار می کردند که دایی برود و نرفت. بنابراین دستش را بستند. نتیجه اش این شد که می بینید.» آن روز جوابشان به این حرف عابدینی فقط سکوت بود.خلعتبری هم مصاحبه کرد و همه چیز را گفت که دایی او را می خواسته اما هیات مدیره چنین نظری نداشته است. اینکه می گویند همه بازیکنان مدنظر دایی جذب شده خنده دار است.عبدالله کرمی، فروزان، حاج محمد، بختیار رحمانی حدادی فر و محسن مسلمان کجا جذب شدند؟ نکند هیات مدیر خودش لیست را نوشته و لیستی جداگانه داشته؟بروید ببینید ابتدای فصل جعفرخان کاشانی که بزرگ همه ماست چه پیغامی برای علی دایی فرستاده بود .آن پیغام خودش نشان می داد چه خبر است و این موسفید باتجربه خیلی خوب همه چیز را دیده و هشدار داده بود.من یادم هست وقتی سید جلال دو بار از اردوهای تیم ملی برگشت هر دو بار علی دایی به باشگاه اعلام کرد با او مذاکره کنند. او متوجه سیگنال های مخرب شده بود. در اردوی ترکیه یکی از اعضای هیات مدیره آمد و به صراحت گفت نگران سیدجلال نباشید او در پرسپولیس می ماند. دایی روی این حرف‌ها حساب کرده بود.

  یعنی این نفرات در لیست دایی بودند؟

بله.دوستان جوری از مدیریت شان حرف می زنند که انگار همه چیز را فراموش کرده اند.کدام مدیریت؟ مدیریتی که هم پرسپولیس را به این حال و روز انداخت هم راه آهن را؟مدیریتی که بیش از اینکه فریاد رس ما باشد فریادرس استقلال بود؟ مدیریتی که تا از اوین بیرون آمدند تیمی که آرامش داشت را به هم ریختند؟از کدام مدیریت حرف می زنند؟

  ماجرای نوری و نورمحمدی چه بود؟

این دو از بازیکنان خوب فوتبال ما هستند اما به هر دلیلی در لیست علی دایی نبودند.این حق هر سرمربی است که نفراتش را انتخاب کند. به جای اینها هم قرار بود بختیار رحمانی و عبدالله کرمی جذب شوند. وقتی در روزهای آخر دیدیم هیات مدیره دارد کارشکنی می کند و خبرهای خوبی از درون جلسات شان بیرون نمی آمد دایی با نوری و نورمحمدی حرف زد و آنها را به تیم برگرداند. آنچه بین دایی و این دو بازیکن بود اصلا بحث فنی نبود.حالا دوستان می خواهند بگویند در کار کادر فنی دخالت می کردند؟خب این هم اعتراف جالبی است.در آن برهه علی دایی بنا به برخی مسائل سه بازیکن را نمی خواست اما چون بازیکنان مورد نیاز لیست درخواستی را جذب نکردند مجبور شدیم آن بازیکن ها را نگه داریم.

  فکر می کنید با توجه به اینکه نتیجه دربی در سرنوشت پرسپولیس در جدول تاثیری ندارد و از سوی دیگر استقلال برای آسیایی شدن برد می خواهد این بازی چگونه باشد؟

دربی ربطی به این مسائل ندارد.هر دو تیم می دانند برد در این بازی یک حکایت خاص دارد که با تمام فصل قابل مقایسه نیست.من امیدوارم محسن بنگر هم به بازی برسد و تیمم برنده شود.

  سئوال آخر.در مورد مزایده باشگاه چه نظری دارید؟

نمی دانم چه کسی برنده می شود اما انشاالله پرسپولیس و هوادارانش از بلاتکلیفی خارج شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)