پرسپولیس نیوز :  مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از این نگران است که مبادا سرخپوشان تهرانی به لیگ دسته اول سقوط کنند.

جواد منافی در مورد شکست خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: طبیعی بود پرسپولیس به سپاهان ببازد، چون این اولین بازی برانکو با پرسپولیس بود. برانکو هنوز از پرسپولیس شناخت کامل ندارد و برای موفقیت نیازمند زمان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد پرسپولیس به لیگ یک سقوط کند، خاطرنشان کرد: تمام نگرانی همه پرسپولیسی‌های واقعی همین مسئله است. واقعاً‌ نگران سقوط پرسپولیس به لیگ دسته اول هستیم. اگر خدای نکرده این اتفاق رخ دهد، چیزی جز فاجعه نیست.

پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات و حواشی پیام صادقیان گفت: تمام حواشی صادقیان به خاطر نبود مدیر در پرسپولیس بوده است. چطور زمان ما و دایی این اتفاقات رخ نمی‌داد اما بعد از ما این مشکلات بیشتر شد؟ البته در حال حاضر و با حضور کریم باقری می‌شود امید داشت که حواشی صادقیان کم شود. کریم اسطوره پرسپولیس است و صادقیان از او حرف شنوی دارد. پیام بچه خوبی است ولی باید حواشی او را جمع کنند.

منافی در خاتمه تصریح کرد: اگر باقری با صادقیان صحبت کند می‌تواند او را مدیریت کند. متأسفانه بعد از رفتن علی دایی از پرسپولیس بود که حواشی در تیم زیاد شد و بازیکنانی مانند مکانی، حقیقی و صادقیان حاشیه‌سازی کردند. متأسفانه این مشکلات شش هفت ماه ادامه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)