پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حواشی این روزهای پرسپولیس در شان پرهوادارترین تیم آسیا نیست و باید مسئولان باشگاه فکری به حال این موضوع کنند.

جواد منافی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و اتفاقاتی که پس از جدایی برانکو در این تیم رخ داد، گفت: متاسفانه بعد از رفتن برانکو برخی حواشی به وجود آمد که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس زیبا نبود.

وی در مورد حضور کالدرون در پرسپولیس افزود: کالدرون مربی خوب و با کارنامه ای است. پرسپولیس در این شرایط فقط نیاز به حمایت دارد و هواداران باید به کالدرون زمان دهند. یکی از اتفاقات بسیار مهمی که در پرسپولیس رخ داد حفظ شاکله اصلی بود و این مساله هواداران را به تکرار قهرمانی امیدوار کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کنارگذاشته شدن بازیکنانی مانند سروش رفیعی، شایان مصلح و مهدی شریفی گفت: در مورد این موضوع نمی توان گلایه ای داشت چرا که نظر فنی را باید سرمربی تیم در مورد بازیکنان دهد.

منافی در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محمد حسین کنعانی زادگان خاطرنشان کرد: این نفرات با فضای پرسپولیس آشنا هستند و دیگر نیازی به زمان ندارند تا با شرایط آشنا شوند. حضور این نفرات می تواند به پرسپولیس کمک کند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با انتقاداتی که در چند وقت اخیر به مدیریت باشگاه به ویژه ایرج عرب شده است، گفت: حق با هواداران و پیشکسوتان است. متاسفانه اتفاقاتی که رخ داد در شان تیم بزرگی مانند پرسپولیس نبود. این مسائل روی تیم تاثیر منفی دارد. پرسپولیس پیش از این شرایط خوبی داشت اما نمی دانم که با این شرایط چه تاکیدی به حفظ برخی مدیران وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)