پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست مظلومانه مقابل سپاهان انگیزه بازیکنان پرسپولیس را دو برابر کرده است.

جواد منافی درخصوص شکست پرسپوایس مقابل سپاهان اظهارداشت: شرایط جدول طوری بود که ما به 3 امتیاز این بازی نیاز شدید داشتیم. اگر می گذاشتند بازی خودمان را انجام دهیم و سپاهان را ببریم فاصله مان با صدر جدول 2 امتیاز می شد. متاسفاه به راحتی 3 امتیاز را از جیب ما درآوردند و با اشتباهی که کاملا مشخص و عیان بود سر پرسپولیس را بریدند.

وی ادامه داد :دایی حق دارد هرچقدر حرص بخورد. فشار زیادی به او، بازیکنان و همه نیمکت نشینان وارد شد.  ما شوکه شدیم وقتی دیدیدم در دقیقه 2 بازی چنین اتفاقی افتاد. در واقع ما قبل از بازی 10 نفره شده بودیم. سپاهان اگر یک هفته دیگر هم بازی می کرد نمی توانست ما را شکست دهد.

منافی افزود: ما هم اشتباه داوری را قبول داریم اما حرکت قهرمانی اشتباه نه بلکه فاجعه بود. کار او هیچ توجیهی ندارد. قهرمانی اصلا صحنه را ندید چطور پنالتی اعلام کرد؟ او حتی از کمک داور هم سوالی نپرسید و همین برای ما عجیب بود. برخی می گویند قهرمانی به پرسپولیس آلرژی دارد. خوب اگر اینطور است پس چرا او را داور بازیهای ما می گذارند؟ آن هم چنین بازی حساسی که 9 امتیازی بود. سپاهان تیمی نیست که امسال بتواند قهرمان شود اما کاری کردند که راحت پرسپولیس را شکست دهد. الان سپاهان به خاطر اشتباه آقایان بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته و نمی دانم چه کسی پاسخگوی پایمال شدن حق پرسپولیس خواهد بود.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از رسول خادم خواهش می کنم که خلیل زاده را به تیم ملی کشتی دعوت کند. او استعداد خوبی در کشتی دارد و فنی که روی میثم حسینی اجرا کرد امتیاز بالایی داشت. کرانچار هم حق دارد بگوید پنالتی به حق بود چون او تا حالا کشتی ندیده و نمی داند چنین حرکاتی در کشتی انجام می شود نه در فوتبال. در هر صورت انگیزه بازیکنان ما بعد از این باخت مظلومانه دو برابر شده و ما به دنبال جبران این سر بریدن هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)