جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس هم توانایی شکست فولاد دارد و هم می تواند در دربی پیروز شود.

جواد منافی بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید و رقابتی که بین بازیکنان پرسپولیس به راه افتاده به شدت ابراز خوشبینی می‌کند و به این نکته می‌پردازد که این رقابت به سود بازیکنان پرسپولیس تمام خواهد شد. بخشی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

به نظرم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفته و تقریباً تمام مشکلات فنی تیم با خریدهای جدید برطرف شده است هر چند به نظرم پرسپولیس در خط حمله به جذب یک بازیکن جدید نیاز دارد و حتماً باید در این منطقه هم تقویت شود تا عیسی در خط حمله تنها بازیکن قابل اعتنا و اتکای اوسمار نباشد و خدایی ناکرده تیم در امر گلزنی به مشکل نخورد چون به هر حال بازی‌های نیم فصل دوم سخت است و به قولی در نیم فصل دوم دروازه‌ها هم کوچکتر می‌شوند به همین دلیل حتماً اوسمار به این نتیجه رسیده که در خط حمله نیاز به جذب بازیکن جدید دارد و باید در این منطقه تقویت شود. مدیرعامل پرسپولیس هم چندی قبل صحبت از این مسأله کرده بود که اگر سرمربی تیم صلاح ببینند حتماً یک مهاجم دیگر هم به تیم اضافه خواهند کرد که امیدوارم این مسأله هر چه زودتر تحقق بپذیرد.

 علی نعمتی توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد اما به هر حال بازیکن قطری مدافع چپ تخصصی است که از فیزیک و قدرت نفوذ و ارسال خوبی برخوردار است به همین دلیل این احتمال که او کم‌کم مدافع چپ ثابت شود زیاد است اما به هر حال نباید این را هم نادیده گرفت که نعمتی هم بازیکنی است که برای پرسپولیس در حد توانش زحمت کشیده و این توانایی را دارد که در خطوط مختلف خط دفاعی به پرسپولیس کمک کند. در هر حال من رقابت بین سروش و خدابنده‌لو و بازیکنی مانند نعمتی و حسن را به فال نیک می‌گیرم و معتقدم این رقابت موجب پیشرفت فنی تیم خواهد شد و تیم را به اوج خواهد رساند.

پرسپولیسی که من دیدم از سد فولاد می‌گذرد و با بازیکنان بهتری که به لحاظ فنی دارد در دربی ۱۰۳ هم برنده خواهد شد. اوسمار مربی خوبی است و روی نیمکت پرسپولیس شرایط دربی را خوب تجربه کرده است به همین دلیل او در دربی هم شرایط خوبی خواهد داشت و تجربه گذر از سد تیم رقیب سنتی و شاگردان نکونام را خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)