پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم اگر شوت دوم امید هم گل می شد حتی VAR هم به داد استقلال نمی رسید.

جواد منافی در گفت‌وگو با برنا، با اشاره به دربی اخیر و تساوی در این دیدار اظهار داشت: شواهد این گونه نشان می‌دهد که خیلی‌ها دوست داشتند این بازی با تساوی به پایان برسد.

وی در خصوص وضعیت فنی این بازی عنوان کرد: پرسپولیس در این دیدار خوب بود و اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم، سه امتیاز این بازی را به دست می‌آوردیم. در نیمه اول مالکیت توپ با پرسپولیس بود و تیم تا پشت محوطه جریمه به خوبی توپ را در اختیار داشت اما در ضربات آخر و داحل محوطه جریمه غیبت یک بازیکن خلاق کاملا مشهود بود. این در حالی بود که استقلال در نیمه اول دفاع از زمین خود را در دستور کار داشت و با لایه‌های پرفشار، روزنه‌ها به خصوص کناره‌ها را بسته بود و بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در نیمه دوم بازی درگیرانه‌تر شد. این در حالی بود که تعویض‌های یحیی فوق‌العاده بود و با فرستادن امید و عمری به زمین کفه ترازو را به سود پرسپولیس سنگین‌تر کرد که دیدید باز هم تعویض گل‌محمدی، تعویض طلایی شد و یک گل زیبا زد. به نظرم اگر شوت دوم امید هم گل می‌شد حتی VAR هم به داد استقلال نمی‌رسید.

منافی اشاره‌ای به حواشی VAR در این دیدار داشت و گفت: همه انتظار داشتند با کمک این سیستم حواشی کمتر شود اما دقیقا برعکس شد. بعد از گل پرسپولیس هر صحنه‌ای که اتفاق می‌افتاد استقلالی‌ها به داور فشار می‌آوردند تا VAR را بازبینی کند، اتفاقی که در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم. این اتفاق در حالی رخ داد که همه دیدند که حامدی فر باید اخراج می‌شد اما داور از این صحنه راحت عبور کرد. در مقابل نه صحنه اول مشکوک استقلال پنالتی بود نه دومی‌اش! نمی‌دانم شاید خیلی‌ها دوست داشتند بازی مساوی شود تا آب از آب تکان نخورد. من تعجب می‌کنم چرا باید رییس کمیته داوران پس از اعلام پنالتی برای استقلال آن گونه واکنش نشان دهد و فیلمش در تمام رسانه‌ها منتشر شود. این گونه برخوردها درست است؟! این بازی و این برخوردها نشان داد هنوز جنبه VAR را نداریم.

وی در مورد اظهارات برخی از عوامل باشگاه استقلال از جمله علی سامره و اتهامات عجیب علیه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه در فوتبال ما بعضی افراد فراتر از جایگاه خود صحبت می‌کنند! نمی‌دانم شاید برای خودشیرینی باشد و شاید هم برای این است که بار مسئولیت و فشاری که روی‌شان وجود دارد را کم می‌کنند. در مورد صحبت‌های عجیب سامره هم فقط می‌گویم شما بروید در مورد او از حسن روشن اسطوره استقلال سوال کنید! حرف اول و آخر در مورد او را آقای روشن زده، بروید صحبت‌های روشن را بخوانید! من بیشتر نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)