پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتقاد منتقدان همیشه وجود دارد و حتی قهرمان هم بشویم ایراد می گیرند.

جواد منافی درخصوص صدرنشینی پرسپولیس اظهارداشت: به نظر من صدرنشینی پرسپولیس نیازی به کری خواندن ندارد. ما صدرنشین لیگ هستیم اما بااختلاف امتیاز خیلی کم و باید مواظب باشیم. کار ما سخت تر شده چون تدوام بخشیدن به صدرنشینی سخت تر است. کار آسانی در پیش نداریم و باید خیلی تلاش کنیم تا بتوانیم قهرمان نیم فصل شویم. بعد از مدتها که صدرنشین شده ایم باید جایگاهمان را حفظ کنیم و گردن کلفت باشیم تا قهرمان شویم.

وی ادامه داد: باید فکرمان معطوف به بازیهای خودمان باشد نه دیدارهای رقیبان. اگر بتوانیم در بازی بعدی پیروز باشیم حتما قهرمان نیم فصل می شویم. درست است که استقلال 2 بازی عقب مانده دارد اما من اطمینان دارم این تیم امتیاز از دست می دهد. ا به طور کاملا جدی هم به قهرمانی لیگ فکر می کنیم هم قهرمانی جام حذفی.

منافی درباره اعتماد علی دایی به بازیکنان جوان گفت: بالاخره هر مبی تفکرات مخصوص به خود را دارد. دایی به بازیکنان انگیزه می دهد و به آنها اعتماد می کند. در نهایت هم جواب اعتمادش را می گیرد. پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان به جایگاه واقعی خود برمی گردد.

مربی پرسپولیس درخصوص انتقاداتی که از سبک بازی این تیم می شود، خاطرنشان کرد: انتقاد منتقدان همیشه وجود دارد. حتی قهرمان هم بشویم ایراد می گیرند. به نظر من پرسپولیس خوب بازی می کند که با نتیجه گیری اش همراه شده است. اگر خیلی زیبا بازی کنیم و نتیجه نگیریم فایده دارد؟تیمهایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند بسته بازی می کنند اما ما خوب بازی می کنیم و به نتیجه هم می رسیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)