پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید مشکل کم گل زدن پرسپولیس را برطرف کنیم.

جواد منافی درخصوص وضعیت پرسپولیس اظهارداشت: همه چیز خوب است و در حال آماده سازی برای بازی با صبا هستیم. محروم و مصدوم نداریم و تیم کامل است. بازی ساده ای مقابل صبا نداریم اما برای برد به میدان می رویم تا طلسم ناکامی های خارج از خانه را بشکنیم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

وی درباره انتقاداتی که از کم گل زدن پرسپولیس می شود، افزود: گل زده ما خیلی کم نیست اما باید بهتر از این باشد. فکر می کنم در روند بازیها بهتر شویم. ما می خواهیم مشکل کم گل زدن تیم را حل کنیم چون مهاجمان خوبی داریم و آنها فقط باید دقتشان را بیشتر کنند. اگر مهاجمان ما تا همین الان هم در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کرده بودند گل زده بیشتری داشتیم.

منافی درباره مهار رضا عنایتی توسط مدافعا پرسپولیس ادامه داد: عنایتی از بازیکنان بزرگ لیگ است و در هر تیمی که بازی کرده خوب بوده. او بازیکن با تجربه ای است اما ما هم بهترین مدافعام لیگ را در اختیار داریم. راهکار ویژه ای برای مهار عنایتی داریم و مدافعان ما به خوبی عنایتی را می شناسند. بچه ها می دانند که عنایتی چقدر خطرناک است.

چپ پای سابق پرسپولیس درخصوص وضعیت جناح چپ این تیم گفت: میثم حسینی در چپ پرسپولیس واقعا خوب کار کرده است. وقتی تیمی گا می خورد پس مدافع چپ آن خوب کار کرده است. با آمدن پولادی از این بهتر هم می شویم.

منافی درباره برخورد احتمالی دایی و مایلی کهن خاطرنشان کرد: ما میهمان هستیم و تیم صبا میزبان است. قطعا مایلی کهن باید به عنوان میزبان به سمت دایی بیاید. البته ما به این مسایل حاشیه ای نمی پردازیم و هدفمان برد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)