کارشناس فوتبال با بیان اینکه «خوان کارلوس گاریدو» برای موفقیت در پرسپولیس نیاز به زمان دارد، گفت: حداقل تا هفته ششم – هفتم باید به او زمان داد تا بتواند تفکراتش را پیاده‌سازی کند.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با مهر در رابطه با فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: پرسپولیس چند بازیکن تأثیرگذار خود را در پایان فصل از دست داد. بازیکنانی که در پایان فصل قرارداد نداشتند و مدیریت باشگاه باید زودتر اقدام به تمدید آنها می‌کرد که متأسفانه این کار را انجام نداد و این بازیکنان به راحتی از پرسپولیس جدا شدند.

گاریدو برای شناخت بازیکنان و لیگ به چند هفته زمان نیاز دارد

او ادامه داد: سرمربی جدید پرسپولیس شناخت آنچنانی به لیگ برتر و بازیکنان ندارد و به چند هفته زمان نیاز دارد تا با شرایط موجود خود را وفق دهدو بتواند برنامه‌هایش را در تیم پیاده سازی کند. به نظرم او تا هفته ششم، هفتم نیاز به زمان دارد تا بتواند به طور کامل افکارش را به بازیکنان تیم قالب کند. همه تیم‌های لیگ برتر و به خصوص پرسپولیس فصل بسیار سختی را خواهند داشت.

علیپور و احمدزاده نسبت به قبل با تجربه تر شده اند

کارشناس فوتبال در رابطه با بازگشت علی علیپور و فرشاد احمدزاده تصریح کرد: به نظرم علیپور در بهترین شرایط فوتبالی خود قرار دارد. او ۲۷، ۲۸ سال سن و تجربه بسیار بالایی دارد. حضور در فوتبال اروپا قاعدتاً به پیشرفت علیپور کمک کرده است و او می‌تواند تجربیات خود را در پرسپولیس پیاده سازی کند. احمدزاده هم سابقه چند فصل حضور در پرسپولیس را داشته و در سپاهان نشان داد که بازیکن خوب و تأثیرگذاری است.

پرسپولیس نیاز به تقویت دارد

او خاطر نشان کرد: پرسپولیس همچنان نیاز به جذب بازیکن دارد و به نظرم در خط دفاع و هافبک باید بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند. پرسپولیس از فروش «عبدالکریم حسن» توانست پول خوبی را به دست آورد و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه باید این پول را در راه درست برای موفقیت تیم هزینه کنند. باید لیگ برتر شروع شود و ببینیم که شرایط پرسپولیس چگونه است.

بازیکن حرفه ای خود را با تیم هماهنگ می‌کند

منافی در خصوص جذب بازیکنان خارجی مانند «ایوب العملود» و «الکسیس گندوز» و اینکه آیا این نفرات می‌توانند با توجه به فاصله زمانی کمی تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی مانده خود را با تیم هماهنگ کنند، عنوان کرد: بازیکن اگر حرفه‌ای باشد خیلی زود خود را با سایر نفرات تیم هماهنگ می‌کند. به عنوان مثال «عبدالکریم حسن» که در نیم فصل گذشته به پرسپولیس اضافه شد، توانست خود را خیلی زود با بازیکنان هماهنگ کند. این نفرات خارجی جدید مانند هندوانه در بسته می‌مانند و باید دید آیا می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند یا خیر.

گندوز مانند بیرانوند باید شش دانگ باشد

او افزود: پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، این تیم به یک دروازه‌بان شش دانگ خیلی خوب نیاز دارد، من شناختی از «الکسیس گندوز» ندارم و باید ببینیم در مسابقات لیگ برتر می‌تواند انتظارات را برآورده سازد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)